0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Суть і мета музичного виховання в загальноосвітній школі (ID:323339)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 57
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ 1. СПЕЦИФІКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 1.1. Суть, мета і завдання музичного виховання. 1.2. Методи і прийоми музичного виховання. Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ 2.1.Психолого-педагогічна складова музичного виховання 2.2. Методична складова у роботі вчителя на уроках музики……… Висновок до розділу 2 РОЗДІЛ 3. УРОК МУЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ 3.1. Аналіз концепції музичного виховання школярів Д.Б. Кобалевського 3.2. Аналіз концепції музичного виховання школярів Б.В. Асафьєва Висновок до розділу 3 ВИСНОВОК СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1 СПЕЦИФІКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 1.2. Суть, мета і завдання музичного виховання Формування музичної культури школярів є головним завданням сучасної музичної педагогіки. Формуванню музичної культури сприяє наявність музичного виховання у дітей. Музика має сприйматися як живе й захоплююче мистецтво, тому таким же живим і захоплюючим має бути навчання. Музика є одним із наймогутніших засобів виховання, який надає естетичного забарвлення духовному життю людини. «Пізнання світу почуттів неможливе без розуміння й переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати музику й діставати насолоду від неї, — писав В.О. Сухомлинський. — Без музики важко переконати людину, яка вступає у світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті є основою емоційної, естетичної, моральної культури» [20, с.86]. Ці слова видатного педагога-гуманіста конкретизують його думку про музичне виховання, як першооснову у вихованні людини. Ефективність музичного виховання і особливо виховання значною мірою залежить від особистості вчителя, його світогляду і професійної підготовки, педагогічного таланту і майстерності, багатства інтелекту і душевної чуйності, громадянської позиції.