0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування професійних компетентностей майбутнього вчителя іноземної мови (ID:331699)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 32
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ,ЇЇ СТРУКТУРНІ СКЛАДОВІ 5 РОЗДІЛ 2 13 ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 13 РОЗДІЛ 3 21 ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 21 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Модернізація системи освіти в України передбачає створення стійкого механізму її розвитку і досягнення її головної мети – забезпечення нової сучасної якості освіти. Професійна підготовка майбутнього вчителя передбачає формування не тільки знань, умінь і навичок, але й насамперед комплексу компетенцій , які є кінцевими результатами навчання. Актуальність роботи: У зв’язку з глобальними змінами набуває необхідність дослідження проблем, пов’язаних з формуванням нової якості освіти, яку можна класифікувати як компетентнісну, тобто таку, яка фокусує основні зусилля суб’єктів педагогічного процесу на створенні умов, оптимальних для професійної та особистісної самореалізації студента в процесі його професійного розвитку. Компетентнісна освіта може реалізовуватись винятково в умовах особистісно орієнтованого педагогічного процесу, базовою умовою успішності її реалізації є суб’єктність позиції студента в її структурі. Важливе значення для професійного становлення майбутнього вчителя іноземних мов має формування навчальних компетентностей. Предмети гуманітарного циклу (мова, література, історія, іноземна мова) дають можливість студенту самоорганізуватися, осмислити себе в контексті різних культур, інтерпретувати свої професійні позиції, життєві пріоритети, традиції скрізь призму цінностей, властивих іншім націям, співвідносити себе з людиною, мовою, історією яку вивчає. Такий підхід може бути реалізований лише в умовах особистісно-зорієнтованих педагогічних технологій навчання з урахуванням єдиного освітнього простору, в якому майбутній учитель без перешкод зможе вивчати історію різних народів, мову і літературу, спілкуватися з іноземними фахівцями, налагоджувати контакти, реалізовуючи свої цінності та пріоритети, а також обмінюватись інформацією і досвідом, удосконалювати свій фаховий рівень протягом усього життя, продовжити освіту у будь-якому закордонному ВНЗ, або отримати відповідну кваліфікацію за кордоном на основі певного завершеного циклу освіти. Система технічного і професійної освіти покликана вирішувати принципово нову глобальну проблему, пов'язану з підготовкою до життя і діяльності майбутнього вчителя англійської мови в абсолютно нових для нього умовах інформаційного суспільства, створювати умови для використання інноваційних технологій в новій інформаційно-освітньому середовищі. Формувати у майбутніх учителів англійської мови особистісні та професійні компетенції і новий світогляд, новий зміст навчально-методичних комплексів, методики викладання англійської мови в процесі професійної підготовки. Мета роботи: розробити систему формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов Завдання роботи: 1. З’ясувати сутність основних понять дослідження, визначити структуру навчальної компетентності і можливості її формування у майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін. 2. Розробити критерії і показники визначення рівнів сформованості навчальної компетентності майбутнього вчителя гуманітарного профілю. 3. Обґрунтувати модель системи формування навчальної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. Об’єкт роботи: процес формування та розвитку професійної компетентності. Предмет роботи: особливості формування навчальної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов в процесі професійного становлення.   РОЗДІЛ 1 ПОНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ,ЇЇ СТРУКТУРНІ СКЛАДОВІ Для того , щоб сформувати теорію освіти була визначена головна думка , яка полягала у створенні умов для особистісного розвитку та творчого пошуку кожного громадянина України, формуванні покоління, яке б хотіло вчитися впродовж усього життя, створювати та розвивати цінності громадянського суспільства; здатності об’єднатися до української нації. Розвиток освіти вимагає у вчителів наукового переосмислення цінностей системи, формування професійної компетентності вчителя. Сьогодні професійна підготовка вчителя розглядається, як «професійна компетентність». Під поняттям професійна компетентність я розумію сукупність фахових знань, умінь, навичок та професійно-значущих особистісних якостей вчителя. Для того, щоб стати професіоналом , майбутній вчитель іноземної мови, потребує комплексного набору не тільки теоретичних знань та умінь, а й практичних навичок для реалізації психологічних, дидактичних та методичних положень в галузі навчання і викладання на матеріалі іноземної мови. Технології та технічні засоби навчання не зможуть допомогти вчителю здійснювати свої професійні обов’язки на високому рівні, ефективно будувати свою професійну діяльність, якщо він сам до неї не підготовлений. Як зазначає К.Д Ушинський , мистецтво творення має свою особливість, що майже все воно знаходиться у пошуках легкого та знайденого , але не всі прийшли до розуміння того, що крім , успадкованих здібностей і навичок, терпіння потрібні ще й спеціальні знання. [ 8,ст.12] Успішне вирішення завдання професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови з позицій вимог контекстного навчання обумовлено таким поєднанням в навчальному процесі організаційних форм, методів і засобів навчання, яке забезпечує перехід від навчально-пізнавальної діяльності студента до професійної діяльності фахівця з відповідної зміни потреб і мотивів, цілей, дій, засобів, предметів і результатів. За ступенем близькості навчальної та професійної діяльності розрізняють три базові форми діяльності студентів: власне навчальну діяльність академічного типу; квазіпрофесіональноу діяльність; навчально-професійну діяльність. Ці три форми навчально-пізнавальної діяльності розгортаються в рамках трьох відповідних їх змістом навчальних моделей: семіотичної, імітаційної і соціальної. При цьому зміст навчання залишається незмінним і визначається відповідно до навчальних програм з конкретних дисциплін. Контекстний підхід до формування професійної компетентності майбутніх вчителів іноземної мови визначає особливості організації процесу навчання в цілому і методики викладання навчальних дисциплін, зокрема, а саме: пізнавальна діяльність студентів найчастіше має проблемно-пошуковий характер;   СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1. Артемчук Г. Про сучасні підходи до вивчення і викладання іноземних мов / Г. Артемчук // Рідна школа. – 2003. – № 9. – С. 47-49. 2. Атестація загальноосвітніх шкіл / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, М. І. Слободянюк, В. І. Шахов. – Вінниця : РВВ ВАТ Віноблдрукарня, 2001. – с. 310 3. Балл Г. О. Психолого-педагогічні засади гуманізації освіти / Г. О. Балл // Освіта і управління. – 1997. – № 2. – С. 21-36. 4. Баркассі В. В. Формування професійної компетентності в майбутніх учителів іноземних мов : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04. “Теорія і методика професійної освіти” / В. В. Баркассі ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2004. – 21 с. – укp. 5. Бігіч О.Б. Формування у студентів методичної компетенції вчителя іноземної мови початкової школи // Іноземні мови. – 2007. – № 2. – С. 27–31.
Інші роботи з даної категорії: