066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості вивченння новелістики Григора Тютюнника в 11 класі (ID:342068)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2020
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ТВОРЧОСТІ ГР. ТЮТЮННИКА 5 1.1. Теоретичні відомості про життя та новелістику Гр. Тютюнника 5 1.2. Принципи, шляхи, методи і прийоми аналізу новелістики Григора Тютюнника на уроці в 11 класі 11 1.3. Методичні рекомендації до вивчення біографії Гр. Тютюнника 16 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКУ ДЛЯ 11 КЛАСУ ЗА НОВЕЛОЮ «ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ» 23 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Григір Тютюнник – видатний митець української літератури ХХ століття. Саме завдяки такому письменникові можемо говорити про художню довершеність та справжність української літератури в нелегкі для неї часи. Гр. Тютюнник є одним з найталановитіших українських прозаїків ХХ віку. Ще за життя, всупереч офіціозу, він зазнав всенародного, в тому числі й міжнародного визнання. Майстер у жанрі малих форм (оповідання, новела, короткі повістинки («Климко», «Вогник далеко в степу», «Смерть кавалера»)) та оригінального стилю, творець літературного типу «дивака» тонкий психолог, Гр. Тютюнник звертався до проблем, що є суголосними й сьогоденню. Творчий доробок цього письменника потребує сучасної інтерпретації, врахування особливостей розвиненого Модернізму, в дусі якого писав Гр. Тютюнник, і, безперечно, заслуговує на окреме дослідження специфіки його психологізму. Постать видатного українського письменника Г.Тютюнника вже кілька десятиріч в центрі уваги як історії української літератури, так і письменницької мемуаристики. Особливо багато досліджень присвячено інтерпретації його різних тематично й жанрово творів, їхньої образної системи, художніх особливостей, психології. Але проблематика творчості Григора Тютюнника все ще розглянута недостатньо, тому потребує детального аналізу, чим і зумовлена актуальність нашої роботи. Творчість Г.Тютюнника була у полі зору таких літературознавців як М.Вінграновський, І.Дзюба, В.Дончик, М.Жулинський, М.Ільницький, В.Коваль, М.Коцюбинська, В.Марко, Л.Мороз, Р.Мовчан, О.Мусієнко, В.Нарівська, О.Неживий, В.Панченко, М.Сулима, Г.Сивокінь, М.Ташаненко, В.Шевчук та інших. Українська художня проза 60 – 70-х років ХХ століття продовжує викликати значний інтерес з боку дослідників-літературознавців. Бурхливий розвиток літератури цього періоду, її насиченість різноплановими ідейними і стильовими тенденціями, пошуками нових жанрових форм і збагачення новим змістом продукують численні інтерпретації, становлять предмет критичних дискусій. У сучасному українському літературознавстві відчутною є тенденція до концептуального осмислення літератури «шістдесятників», не стільки як альтернативи соцреалістичним канонам, скільки як її природного розвитку в руслі Модернізму, що насамперед відчутно в її поетиці. З таких позицій передбачається необхідність ґрунтовного дослідження творчості багатьох письменників-«шістдесятників», зокрема Григора Тютюнника (1931-1980). Отже, проблема викладання творчості Гр. Тютюнника в старших класах вимагає особливої уваги. Майбутні педагоги повинні обирати найбільш оптимальні методи та моделі при вивченні новелістики цього автора задля якомога достовірного опису усіх тонкощів його творів. Об’єкт дослідження: методика викладання української літератури. Предмет дослідження: методика вивчення творчості Гр. Тютюнника в 11 класі. Мета курсової роботи: показати зміст та можливі шляхи вивчення творчості Гр. Тютюнника в 11 класі. Завдання курсової роботи: - дослідити особливості викладання новелістики Гр. Тютюнника в старших класах; - описати життєвий та творчий шлях митця; - вивчити потребу дослідження біографії автора та методи її вивчення; - запропонувати свій варіант проведення уроку вивчення новелістики Гр. Тютюнника в 11 класі; - подати взірці методу проектів, сенканів, фанфіків, гронування, таблиць порівняння персонажів, що зроблять уроки вивчення творчості Гр.. Тютюнника цікавими й інноваційними.