066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Творчість Марійки Підгірянки у колі дитячого читання (ID:342085)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 24
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. БІОГРАФІЯ ТА ХУДОЖНІЙ ОСОБЛИВОСТІ ТВОРІВ. 5 1.1. Життєвий та творчий шлях Марійки Підгірянки 5 1.2. Виховні концепти і художні особливості віршиків Марійки Підгірянки для дітей. 10 1.3. Марійка Підгірянка як дитячий драматург. 12 РОЗДІЛ 2.ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПТИ У ТВОРАХ ПОЕТЕСИ. 14 2.1. Художньо-дидактична поезія Марійки Підгірянки: естетична словесна гра як розвага і навчання . 14 2.2. Пісня і музика в поезії Марійки Підгірянки. 16 ВИСНОВКИ 18 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 20 ДОДАТКИ 22
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Коли класика дитячої літератури ХХ століття Астрід Ліндгрен запитали, чи є майбутнє у дитячої книги, письменниця відповіла: «З таким же успіхом можна запитати: чи є майбутнє у хліба? У троянди, у дитячої пісеньки, у травневих дощів. Краще запитати, чи є майбутнє у людини? Якщо воно є у людини, то воно є і у книги. Тому що якщо одного разу ми навчилися черпати радість і втіху в книгах, нам без цього не обійтися. Для багатьох книги так само потрібні, як хліб і сіль». Дитяча література є складовою літературознавчої науки й водночас однією із філологічних дисциплін, що вивчаються у вищих педагогічних навчальних закладах. Як навчальна дисципліна вона має на меті вивчення історії літератури, що адресована дітям, а також літератури, що від початку дітям не призначалася, проте згодом увійшла в коло дитячого читання. Науковці часто підкреслюють нерівноправне становище дитячої літератури, наголошуючи на тому, що естетично марґіналізована з моменту виникнення, вона лише прокладає собі дорогу до художнього самозатвердження. У сучасних умовах розбудови Української незалежної держави великого значення набуває проблема відродження національної системи освіти як основи виховання нового покоління українців. Предметом дослідження є творчість Марійки Підгірянки, творчий доробок дитячої поезії. Об’єктом дослідження є роль поезії Марійки Підгірянки у дитячому колі. Марійка Підгірянка (Марія Омелянівна Ленерт-Домбровська) – видатна українська письменниця, поетеса, член Спілки письменників України. Більшість творів поетеса написала для дітей і про дітей. Авторка щедро використовує фольклорні мотиви, її вірші ніжні і легкі, часто нагадують українські народні пісні. Але Марійка Підгірянка не була лише дитячою письменницею. Недитячими були її перші збірки: «Відгуки душі» (1908), втрачена «Краплини крові». А більшість – розкидано в різних тогочасних часописах. Багато писала «актуальних» патріотичних, «виховних» віршів, а багато і чистої лірики – світлої, сумної, гіркої і трагічної. Насамперед Марійка Підгірянка – патріот рідної землі. Основні мотиви творів письменниці – мрії про краще майбутнє народу, оспівування краси рідного краю, природи Карпат. Починаючи в 13 років потай від усіх складати свої перші вірші, Марійка обрала собі літературний псевдонім «Марійка Підгірянка» – у знак любові та пошани до рідного прикарпатського краю. Майже кожен поетичний витвір Марійки Підгірянки – то вболівання за долю України, то волелюбний поклик її синів і дочок. Мета курсової роботи: поглиблення знань про письменницю Марійку Підгірянку та її роль у дитячому читанні. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання:  Дослідити життєвий шлях письменниці;  Охарактеризувати творчість Марійки Підгірянки;  Вивчити виховні аспекти віршів поетеси;  Розглянути Марійку Підгірянку, як дитячого драматурга;  Описати роль віршиків митця у дитячій літературі. Тема набуває особливої актуальності в наш час – в час змін та перебудови. Творчість поетеси – то справжня материнська енциклопедія, на якій виховувалися і виховуються цілі покоління. Саме такий приклад повинен взірцем української дитячої літератури.