0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ (ID:350798)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2016
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1 ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ………………….………………………………….....6 1.1. Сутність диференціації у навчально-виховному процесі………………..6 1.2. Історія розвитку проблеми диференційованого підходу до учнів початкових класів…………………………………………………………..12 1.3. Психолого-педагогічні передумови використання диференційованого підходу на уроках в початковій школі………………………………..........14 ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ………………………………………17 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ…………………………………………………………………………18 2.1. Стан проблеми диференційованого підходу до учнів в лінгводидактиці початкової школи.……………………………………………………………….18 2.2. Використання диференційованих завдань на уроках вивчення частин мови у початкових класах………………………………………………….……22 ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ………………………………………...28 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………… 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ…………………..31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На уроках української мови використання диференційованого підходу є досить ефективним, особливого під час вивчення такого складного розділу, як частини мови. Дослідження підтвердило, що вчителі початкових класів використовують диференційований підхід на уроках української мови, і під час вивчення частин мови зокрема. Лише в першому класі цей підхід використовується частково, адже вчитель ще не достатньо виявив навчальні можливості учнів, а також школярі ще не достатньо адаптувалися до форм організації діяльності на уроці. В результаті проведення дослідження, а також спостережень за учнями, спостережень психологів за учнями 4 класу Бродецької СЗШ І-ІІІ ступенів школярів було поділено на диференційовані групи відповідно до їх навчальних можливостей, що дозволяє розвивати здібності кожного учня, учні мають можливість виконувати ті завдання, які є посильними для них, а також створює сприятливі умови та позитивний мікроклімат для розвитку здібностей школярів та для особистісного росту кожного. Також було наведено приклади диференційованих завдань відповідно до різних рівнів засвоєння ЗУН. Ми дійшли висновку, що варто застосовувати різні форми роботи учнів на уроці, зокрема фронтальну, групову, парну, індивідуальну. Також важливо використовувати ігрові прийоми та дидактичні ігри для підвищення пізнавального інтересу, зміни діяльності учнів, формування вмінь працювати в групах, разом із класом за різних умов. Отже, диференційований підхід на уроках української мови – необхідна умова для ефективної навчально-пізнавальної діяльності.
Інші роботи з даної категорії: