0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інноваційних технологій на уроках навчання грамоті (ID:35247)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 98
Рік виконання: 2017
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Технологія аудіювання як система контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів 1.1. Основні опорні вимоги до аудіювання 1.2. Добірка текстів до аудіювання Розділ 2. Ситуативна навчально-мовленева діяльність на уроках української мови 2.1. Вибір предмета розмови на уроках рідної мови в початкових класах 2.2. Формування потреби спілкування на уроках української мови в початкових класах 2.3. Основна умова спілкування учнів початкових класів на уроках української мови Розділ 3. Модульне навчання на уроках української мови в початкових класах 3.1. Принципи модульного навчання 3.2. Теорія і методика побудови модульних програм Розділ 4. Методика проведення заняття на прикладі теми: “Головні члени речення” 4.1. Технологія проведення особистісно-орієнтованого уроку в початкових класах 4.2. Формування стійких пізнавальних інтересів у учнів початкових класів 4.3. Особливості навчання грамоти за новим букварем (К.Прищепа, В.Колесниченко. Буквар. — К.: Форум, 2000) Розділ 5. Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної мови 5.1. Розвиток діалогічного мовлення школярів на уроках навчання грамоти 5.2. Вчитель у системі розвивального навчання Висновок Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову