0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток комунікативної компетенції у дітей середнього дошкільного віку (ID:366790)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 48
Рік виконання: 2019
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………......................……………..3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ………………………………………………................5 1.1 Сутність поняття комунікативної компетенції в теоретичних дослідженнях………………………………………………......................………5 1.2 Особливості розвитку спілкування у дітей дошкільного віку……………11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ………………………………………………..............15 2.1. Методологічні аспекти дослідження………………………………………15 2.2. Визначення рівня комунікативної компетентності у дітей середнього дошкільного віку (констатуючий експеримент) ………………………………19 2.3. Програма формуючого експерименту……………………………………..25 2.4 Контрольний експеримент. Порівняльний аналіз результатів проведеної роботи………………………………………………......................…………….27 ВИСНОВКИ………………………………………………......................……..30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………32 ДОДАТКИ………………………………………………......................………..34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП У дошкільному віці закладаються основні риси особистості, норми поведінки в різних ситуаціях, здатність співвідносити власні бажання і потреби з бажаннями і потребами інших людей, комунікативні компетенції. З Завдання комунікативного розвитку розписані в Державному освітньому стандарті дошкільної освіти України, у якому підкреслюється, що в період дошкільного дитинства необхідно створити умови для розвитку спілкування і взаємодії дитини з дорослими і однолітками, тобто комунікативні компетенції. Комунікативні компетенції - основна умова розвитку дитини, найважливіший фактор формування особистості. Розвиток комунікативних компетенцій є найважливішою складовою особистісної сфери та забезпечує необхідну соціально-психологічну адаптацію дитини в навколишньому світі. Вміння вступати в контакти з іншими людьми, встановлювати взаємини з ними, регулювати свою поведінку мають вирішальний вплив становлення особистості дитини-дошкільника. Проблема формування комунікативних компетенцій розглядається в спеціальній педагогіці і психології. На своєрідність комунікативної компетенції дітей з порушеннями мови вказують Л.С. Волкова, Р.І. Лалаєва, Р.Е. Левіна, Т.Б. Филічева, М.Є. Хватцев, Г.В. Чиркіна, С.Н. Шаховська та ін.). Потреба в спілкуванні з однолітком виражається в прагненні дошкільника до самопізнання і самооцінці за допомогою порівняння себе з ровесником як рівним партнером. За даними Л.М. Галігузової, вже на третьому році життя у дитини починає проявлятись потреба в спілкуванні з однолітком. Протягом дошкільного віку потреба в спілкуванні з однолітками зростає, до середнього дошкільного віку одноліток стає більш віддавати перевагу партнеру, ніж дорослому. Актуальність і недостатня розробленість проблеми зумовили вибір теми дослідження: «Розвиток комунікативної компетенції у дітей середнього дошкільного віку». Мета дослідження - вивчити особливості комунікативної компетенції дітей середнього дошкільного віку. Об'єкт дослідження - комунікативна компетенція дітей середнього дошкільного віку. Предмет дослідження - особливості комунікативної компетенції дітей середнього дошкільного віку.
Інші роботи з даної категорії: