0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток творчих здібностей у дітей різного віку засобами гурткових занять (ID:366793)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 33
Рік виконання: 2019
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ................................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ РІЗНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ................................6 1.1. Поняття творчості та творчих здібностей..................................................................6 1.2. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей різного віку..............................9 1.3. Методи розвитку творчих здібностей під час занять в гуртках.............................12 Висновок до 1 розділу......................................................................................................15 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ГУРТКОВИХ ЗАНЯТЬ 2.1. Організація і результати експериментальної роботи............................................17 2.2. Програма розвитку творчих здібностей засобами гурткової роботи по театрально-ігровій діяльності........................................ ................................................24 2.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з розвитку творчих здібностей в учнів початкової школи засобами гурткової роботи по театрально-ігровій діяльності........................................ ....................................................................25 Висновок до 2 розділу......................................................................................................28 ВИСНОВКИ.……………………………………………………………………….……30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….……31 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………….…33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Освіта формує образ людини й освітлює її життєвий шлях. Правомірно, що суспільство дедалі більше зосереджує увагу на виховному й розвивальному потенціалі школи, де робота з учнями повинна організовуватися так, щоб сприяти становленню особистості як творця й проектувальника життя, гуманізації та гармонізації стосунків між учнями та педагогами, навчальним закладом і родиною. Ще більш важливого значення набуває проблема самовиховання учнів, адже становлення суспільно активної особистості значною мірою залежить від власних зусиль самої людини, спрямованих на самовдосконалення. Головну роль у цьому відіграє позакласна робота, мета якої – закріплення, поглиблення знань, отриманих на уроках, застосування їх на практиці, розширення кругозору учнів, формування наукового світогляду. Не менш важливим є вироблення умінь і навичок самоосвіти, розвиток творчих здібностей, організація дозвілля, культурного відпочинку. Сьогодні необхідно гармонійно поєднувати навчальну діяльність, в рамках якої формуються базові знання, вміння та навички, з творчою діяльністю, пов'язаною з розвитком індивідуальних задатків дітей, їх пізнавальною активністю, здатністю самостійно вирішувати нестандартні завдання. Учитель повинен організувати таку адекватну навчальну та позанавчальну діяльність, якою можна і необхідно управляти, дотримуючись таких вимог: уважно і чуйно ставитися до всіх проявів творчої активності дітей; прагнути допомагати кожній дитині зрозуміти саму себе; всіляко заохочувати в дітях прагнення висловлювати і обговорювати з товаришами свої креативні ідеї. Відзначимо, що позакласні заходи мають широкі можливості у розвитку творчих здібностей дітей різного віку, оскільки тут діти більш розкуті, що не змушені давати правильні відповіді, вони захоплені темою заходу, є можливість розкриття інших сторін особистості, їх творчого потенціалу. Беручи до уваги вищесказане, можна говорити про те, що перед психолого-педагогічною наукою гостро постає питання необхідності вивчення можливостей позакласних заходів на особистісний розвиток дітей та їх творчого потенціалу. Теоретико-методологічною основою даної роботи є психолого-педагогічні дослідження позакласної діяльності школярів таких авторів як Базильчук Л. В., Король В. М., Маловік С. В., Циганової Ю. та інших. Питання взаємодії навчання й гурткової роботи науковцями недостатньо розглядалися, тому й виникла потреба вивчити гурткову роботу в школі й виявити залежність між зайнятістю учнів у позакласній роботі та розвитком їх творчої діяльності. Актуальність дослідження зумовлена такими факторами: на сучасному етапі модернізації системи освіти України невідкладним завданням загальноосвітніх шкіл є створення необхідних умов для творчого, інтелектуального, духовного й фізичного розвитку школярів у навчальній і позаурочній діяльності. При цьому важливого значення набуває позакласна робота, що дає змогу учням здобути ґрунтовні знання зі шкільних предметів, задовольнити свої запити й інтереси, розвивати здібності й таланти. Об’єкт дослідження: творчі здібності дітей різного віку. Предмет дослідження: розвиток творчих здібностей засобами гурткових занять. Мета роботи: дослідити вплив гурткової роботи на рівень творчого розвитку дітей. Досягнення мети передбачає виконання таких завдань: 1) проаналізувати стан розв’язання проблеми в педагогічній теорії і практиці, визначити педагогічні умови організації позакласної діяльності учнів; 2) розглянути різні види і форми проведення позакласних заходів, що впливають на розвиток творчих здібностей учнів; 3) провести педагогічний експеримент з виявлення впливу позакласних заходів (на прикладі гурткової роботи) на розвиток творчих здібностей серед учнів початкової школи; 4) на основі проведеного дослідження зробити висновки щодо вивчення й розвитку творчості дітей різного віку засобами гурткових занять. У процесі дослідження використовувалися методи: теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури, педагогічний експеримент, тестування, метод вивчення продуктів діяльності учнів, методи кількісної та якісної обробки результатів діагностичних досліджень. Робота складається зі вступу, 2-х розділів, висновків, списку використаних джерел, що містить 20 найменувань, та додатків. Загальний обсяг роботи 50 сторінок, у тому числі 25 сторінок основної роботи. .  
Інші роботи з даної категорії: