0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток словника молодшого дошкільника в різних видах діяльності (ID:366794)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 46
Рік виконання: 2018
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………….…………………….…………………….………….………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В РІЗНИХ ВИДАХ ДІЯЛЬНОСТІ…….………………………….…………………….………….…5 1.1. Педагогічні аспекти розвитку словника дітей дошкільного віку…….…...5 1.2. Лінгводидактична сутність процесу розвитку словника дітей молодшого дошкільного віку в різни видах діяльності…………………………………….11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНИКА ЗА ДОПОМОГОЮ РІЗНИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ…….………………………….……………..15 2.1. Діагностика рівня розвитку словника у дітей молодшого дошкільного віку…….………….……………………….…………………….……………..…15 2.1. Методичні рекомендації щодо роботи з розвитку словника дітей раннього віку за допомогою різних видів діяльності…….…………………...20 ВИСНОВКИ…………….…………………….…………………….…………...27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………….…………………29 ДОДАТКИ…………….…………………….…………………….………….….32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність проблеми мовленнєвого розвитку особистості визначається державними вимогами та концептуальними положеннями щодо мовної освіти громадян України, реалізація яких має забезпечити «вільне володіння всіма громадянами державною українською мовою». На важливість розробки освітніх технологій, спрямованих на розвиток мовлення дитини, йдеться в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, Законі України «Про дошкільну освіту», «Концепції національного виховання». Важливого значення в цьому процесі набуває вихідна ланка освіти — дошкілля. Кінцевим результатом навчання рідної мови в дошкільному навчальному закладі слід зазначити формування культури мовлення і спілкування дітей, у процесі чого й відбувається оволодіння словником як одним із провідних засобів культури мовлення. Оскільки одним із основних чинників становлення особистості в дошкільному віці є мовленнєвий розвиток дитини, то ступінь розвитку цієї сфери психіки визначає, як відомо, рівень сформованості пізнавальних і соціальних мотивів дитини, її потреб та інтересів, рівень знань, умінь і навичок. Словниковий запас, його обсяг і якість, доречна актуалізація слів під час говоріння — це все найважливіші складові мовленнєвого онтогенезу дошкільника. Науковцями доведено, що від того, яка якість і кількість слів, якими володіє дитина, залежить успіх вираження її думок, почуттів, намірів, бажань. Залежно від рівня й розвитку здатності дитини актуалізувати слова в мовленні формується її комунікативно-мовленнєва компетенція і потенційні можливості як суб’єкта спілкування та предметно-практичної діяльності. Несформованість лексичних навичок або ж їх відсутність особливо небезпечні в дошкільному віці, оскільки спричиняють відставання в розвиткові мовлення, мислення, зниження пізнавальних потреб, що гальмує темпи розвитку здатності до навчання. Мета дослідження полягає в тому, щоб теоретично вивчити та обґрунтувати ефективність різних видів діяльності в процесі розвитку словника у дошкільників. Об'єктом дослідження є процес розвитку словника молодшого дошкільника в різних видах діяльності Предмет дослідження розвиток словника дітей молодшого дошкільного віку.
Інші роботи з даної категорії: