0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості взаємин молодших школярів у колективі» (ID:366795)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 62
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……….…………………….……………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВЗАЄМОВІДНОСИН МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОЛЕКТИВІ……….………………………...5 1.1. Поняття міжособистісних стосунків та особливості становлення взаємин молодших школярів……….…………………….………………………………...5 1.2. Психологічні особливості молодших школярів……….…………………10 1.3. Специфіка процесу спілкування молодших школярів в учнівському колективі……….…………………….…………………………………………...12 Висновок до 1 розділу……….…………………….……………………………15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОВІДНОСИН МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОЛЕКТИВІ……….…………………….………………………………...……17 1.1. Організація і методи дослідження……….…………………….…………..17 1.2. Аналіз результатів дослідження……….…………………….……………18 Висновок до 2 розділу……….…………………….……………………………33 ВИСНОВКИ……….…………………….………………………………………35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……….……………………………38 ДОДАТКИ……….…………………….…………………………………...……41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Проблема формування в дитини з перших років життя таких взаємовідносин з оточуючими людьми, які б базувалися на моральних принципах гуманізму, актуальна сьогодні як на теоретичному рівні, так і в практиці виховання підростаючого покоління. Такі відносини характеризуються дружніми взаєминами, співробітництвом, взаємодопомогою, повагою та піклуванням один про одного. Особливої важливості ця тема набула в теперішню днину, коли духовно-моральне становлення особистості перебуває в площині уваги суспільства. Чисельні деструктивні та негативні прояви в молодіжному середовищі, що спостерігаються останнім часом (жорстокість, підвищена агресивність, відчуженість, байдужість та ін.) спонукають повернутися до розгляду розвитку взаємовідносин між дітьми на самих ранніх етапах онтогенезу з тим, щоб зрозуміти їх вікові закономірності та психологічну природу виникнення деформацій – коли, за яких обставин, що спонукає. У молодшому шкільному віці ускладнюється система стосунків, у які вступають діти. Чим глибше вчені вивчають міжособистісні стосунки, тим більше переконуються, що детермінанти їх непередбачувані. Причина в тому, що однакових дітей, як і однакових взаємин, не існує. Кожна особистість неповторна та оригінальна, тому в кожному шкільному колективі формується певна система взаємостосунків, стереотипів поведінки в різних ситуаціях. Своєрідність розвитку міжособистісних взаємин висвітлена в психолого-педагогічній літературі такими вченими: А. А. Реан, Я. Л. Коломінський, М. Й. Боришевський, Дж. Морено, Р. С. Немов, І. Д. Бех, І. Сіданіч, М. Ю. Красовицький, Н. П. Анікєєва, Ю. З. Гільбух, О. В. Киричок, А. В. Петровський, А. Ф. Солодкова, Л. І. Пилипенко, М. А. Вейт, А. І. Донцов та ін. Вивчення міжособистісних відносин дозволить практичним психологам та педагогам, що працюють у шкільних колективах підтримувати баланс гуманних стосунків, що виявляється в доброзичливості, справедливості, повазі, турботі, допомозі, довірі, коригувати прояви зла та жорстокості. Об'єкт дослідження – взаємовідносини молодших школярів у колективі. Предмет дослідження - особливості взаємин молодших школярів у колективі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості міжособистісних стосунків у дітей молодшого шкільного віку. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати вітчизняну та зарубіжну наукову літературу щодо сутності міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі; 2. Розкрити психологічні особливості молодших школярів та особливості учнівського колективу; 3. Підібрати та застосувати експериментальні методики, адекватні для молодшого шкільного віку, що виявляють особливості міжособистісних стосунків. 4. Провести еспериментальну перевірку особливостей міжособистісних стосунків у дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: Теоретичні методи: аналіз наукових джерел, синтез, узагальнення, порівняння, абстрагування, конкретизація; Емпіричні методи: соціометричний тест «Два будиночки» та методика «Мій клас». Структура і обсяг роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, що включає 31 найменування, додатки (6). Робота включає таблиці (8), ілюстрована малюнками (5). Загальний обсяг роботи 62 сторінок комп'ютерного тексту
Інші роботи з даної категорії: