0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Особливості взаємин молодших школярів у колективі» (ID:366795)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 62
Рік виконання: 2018
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……….…………………….……………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ВЗАЄМОВІДНОСИН МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОЛЕКТИВІ……….………………………...5 1.1. Поняття міжособистісних стосунків та особливості становлення взаємин молодших школярів……….…………………….………………………………...5 1.2. Психологічні особливості молодших школярів……….…………………10 1.3. Специфіка процесу спілкування молодших школярів в учнівському колективі……….…………………….…………………………………………...12 Висновок до 1 розділу……….…………………….……………………………15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВЗАЄМОВІДНОСИН МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОЛЕКТИВІ……….…………………….………………………………...……17 1.1. Організація і методи дослідження……….…………………….…………..17 1.2. Аналіз результатів дослідження……….…………………….……………18 Висновок до 2 розділу……….…………………….……………………………33 ВИСНОВКИ……….…………………….………………………………………35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……….……………………………38 ДОДАТКИ……….…………………….…………………………………...……41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Проблема формування в дитини з перших років життя таких взаємовідносин з оточуючими людьми, які б базувалися на моральних принципах гуманізму, актуальна сьогодні як на теоретичному рівні, так і в практиці виховання підростаючого покоління. Такі відносини характеризуються дружніми взаєминами, співробітництвом, взаємодопомогою, повагою та піклуванням один про одного. Особливої важливості ця тема набула в теперішню днину, коли духовно-моральне становлення особистості перебуває в площині уваги суспільства. Чисельні деструктивні та негативні прояви в молодіжному середовищі, що спостерігаються останнім часом (жорстокість, підвищена агресивність, відчуженість, байдужість та ін.) спонукають повернутися до розгляду розвитку взаємовідносин між дітьми на самих ранніх етапах онтогенезу з тим, щоб зрозуміти їх вікові закономірності та психологічну природу виникнення деформацій – коли, за яких обставин, що спонукає. У молодшому шкільному віці ускладнюється система стосунків, у які вступають діти. Чим глибше вчені вивчають міжособистісні стосунки, тим більше переконуються, що детермінанти їх непередбачувані. Причина в тому, що однакових дітей, як і однакових взаємин, не існує. Кожна особистість неповторна та оригінальна, тому в кожному шкільному колективі формується певна система взаємостосунків, стереотипів поведінки в різних ситуаціях. Своєрідність розвитку міжособистісних взаємин висвітлена в психолого-педагогічній літературі такими вченими: А. А. Реан, Я. Л. Коломінський, М. Й. Боришевський, Дж. Морено, Р. С. Немов, І. Д. Бех, І. Сіданіч, М. Ю. Красовицький, Н. П. Анікєєва, Ю. З. Гільбух, О. В. Киричок, А. В. Петровський, А. Ф. Солодкова, Л. І. Пилипенко, М. А. Вейт, А. І. Донцов та ін. Вивчення міжособистісних відносин дозволить практичним психологам та педагогам, що працюють у шкільних колективах підтримувати баланс гуманних стосунків, що виявляється в доброзичливості, справедливості, повазі, турботі, допомозі, довірі, коригувати прояви зла та жорстокості. Об'єкт дослідження – взаємовідносини молодших школярів у колективі. Предмет дослідження - особливості взаємин молодших школярів у колективі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити особливості міжособистісних стосунків у дітей молодшого шкільного віку. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати вітчизняну та зарубіжну наукову літературу щодо сутності міжособистісних стосунків молодших школярів у колективі; 2. Розкрити психологічні особливості молодших школярів та особливості учнівського колективу; 3. Підібрати та застосувати експериментальні методики, адекватні для молодшого шкільного віку, що виявляють особливості міжособистісних стосунків. 4. Провести еспериментальну перевірку особливостей міжособистісних стосунків у дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: Теоретичні методи: аналіз наукових джерел, синтез, узагальнення, порівняння, абстрагування, конкретизація; Емпіричні методи: соціометричний тест «Два будиночки» та методика «Мій клас». Структура і обсяг роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел, що включає 31 найменування, додатки (6). Робота включає таблиці (8), ілюстрована малюнками (5). Загальний обсяг роботи 62 сторінок комп'ютерного тексту