0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Практичні методи на уроках природознавства як засіб формування мислення молодших школярів (ID:374664)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2017
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ I ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ………………………………….5 1.1. Характеристика мислення як пізнавального процесу…….…..……..5 1.2. Психолого-педагогічні особливості розвитку мислення молодших школярів……………………………….………………………………………....9 1.3. Формування розумових дій молодших школярів…...……………11 РОЗДІЛ II МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ МЕТОДАМИ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДИ……………………………………...14 2.1. Класифікація методів навчання природознавства…………………14 2.2. Спостереження – провідний метод вивчення природи…………16 2.3. Постановка дослідів – як спосіб отримання знань про навколишню дійсність…………………………………………………………………………21 РОЗДІЛ III ДОСЛІДНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ……………………………...………………….26 3.1 Зміст і методи дослідно-педагогічної роботи……...………………26 3.2 Аналіз результатів дослідно-педагогічної роботи…………………30 ВИСНОВКИ……………………………………………………………36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………38 ДОДАТКИ……………………………………………….……………….
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: