0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК УЯВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (ID:384188)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 43
Рік виконання: 2019
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ УЯВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.1. Проблема розвитку уяви дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності у психолого-педагогічних дослідженнях 5 1.2. Особливості розвитку уяви дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності 9 1.3. Психолого-педагогічні умови розвитку уяви дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності 14 Висновки до першого розділу 19 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ УЯВИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 20 2.1. Дослідження стану розвитку уяви дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності 20 2.2. Методика проведення експерименту 25 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження 31 Висновки до другого розділу 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 39 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
.... Зважаючи на викладене вище, підкреслюємо важливість та актуальність теми бакалаврського дослідження: «Розвиток уяви дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності». Мета роботи – визначити та експериментально перевірити ефективність впливу образотворчої діяльності на розвиток уяви дітей дошкільного віку. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: 1. Здійснити аналіз психологічних та педагогічних досліджень з означеної проблеми. 2. Розкрити особливості розвитку уяви дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності. 3. Визначити психолого-педагогічні умови розвитку уяви дітей дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності. 4. Визначити та експериментально перевірити ефективність впливу процесу образотворчої діяльності на розвиток уяви дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження – процес розвитку уяви дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – образотворча діяльність як засіб розвитку уяви дітей дошкільного віку. Методологічна основа дослідження. Для розв’язання визначених завдань використовувалися такі методи дослідження:  теоретичні: аналіз наукової і методичної літератури для з’ясування стану дослідженості проблеми;  емпіричні: прогностичні (методи експертних оцінок, спостережень, самоспостережень і самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації); педагогічний експеримент.  статистичні: якісний та кількісний аналіз експериментальних даних, метод математичної обробки результатів дослідження. База дослідження: Експериментальна робота проводилась на базі.... Структура роботи зумовлена завданнями дослідження та логікою розкриття теми. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Основний зміст роботи викладено на 43 сторінках.
Інші роботи з даної категорії: