0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ (ID:384191)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП+ПЕРШИЙ РОЗДІЛ+ВИСНОВИКИ ДО РОЗДІЛУ+ЛІТЕРАТУРА ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ 7 1.1. Сутність базових понять дослідження 7 1.2. Використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти як науково-педагогічна проблема 14 1.3. Роль і місце інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти 21 Висновки до першого розділу 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
.... Зважаючи на викладене вище, підкреслюємо важливicть та актуaльнicть теми магicтеpcькoгo дocлідження: «Використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти». Об'єкт дослідження – процес підготовки майбутніх менеджерів початкової освіти. Предмет дослідження – інтерактивні технології навчання як засіб підготовки майбутніх менеджерів початкової освіти. Мета роботи – теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти. Завдання: 1. Уточнити сутність базових понять дослідження. 2. Здійснити аналіз психологічних та педагогічних досліджень з означеної проблеми. 3. Вивчити змістово-методичне забезпечення використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти. 4. Визначити та експериментально перевірити ефективність використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти Методологічна основа дослідження. Для розв’язання визначених завдань використовувалися такі методи дослідження:  теоретичні: аналіз наукової і методичної літератури для з’ясування стану дослідженості проблеми;  емпіричні: прогностичні (методи експертних оцінок, спостережень, самоспостережень і самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації); педагогічний експеримент.  статистичні: якісний та кількісний аналіз експериментальних даних, метод математичної обробки результатів дослідження. Теоретичне значення дослідження. Теоретична цінність роботи пов'язана із спробою обґрунтування теоретичних основ та змістово-методичного забезпечення використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти. Практичне значення роботи полягає в експериментальній перевірці ефективності використання інтерактивних технологій навчання у підготовці майбутніх менеджерів початкової освіти. Апробація результатів (публікації). Основний зміст та результати дослідження відображено в публікації «.....», яку апробовано на .... База дослідження: Експериментальна робота проводилась на базі Спеціалізованого навчально-виховного комплексу «Вікторія» з поглибленим вивченням англійської мови міста Києва. Структура роботи зумовлена завданнями дослідження та логікою розкриття теми. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.