0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика вивчення елементів синтаксису та пунктуації в початкових класах (ID:384199)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 57
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДIЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 7 1.1. Вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах я к педагогічна проблема 7 1.2. Особливості вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах 13 Висновки д о першого розділу 20 РОЗДIЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 22 2.1. Система роботи над виробленням пунктуаційних умінь в учнів початкових класів 22 2.2. Організація і методика проведення експерименту 30 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження 36 Висновки д о другого розділу 39 ВИСНОВКИ 41 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ 44 ДОДАТКИ 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
.... Зважаючи н а викладене вище, підкреслюємо важливість та актуальність теми курсової роботи: «Методика вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах». Мета роботи – визначити та експериментально перевірити ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах. Відповідно д о поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: 1. Здійснити аналіз психологічних та педагогічних досліджень з означеної проблеми. 2. Обґрунтувати систему роботи над виробленням пунктуаційних умінь в учнів початкових класів 3. Визначити та експериментально перевірити ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в освітньому проц е сі початкової школи. Об’єкт дослідження – проц е с вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах. Предмет дослідження – методика вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початковій школі. Методологічна основа дослідження. Для розв’язання визначених завдань використовувалися такі методи дослідження: теоретичні: аналіз наукової і методичної літератури для з’ясування стану дослідженості проблеми; емпіричні: прогностичні (методи експертних оцінок, спостережень, самоспостережень і самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації); педагогічний експеримент. статистичні: я кісний та кількісний аналіз експериментальних даних, метод математичної обробки результатів дослідження. База дослідження: Опорний заклад "..." Експериментом було охоплено 57 молодших школярів, педагоги початкової ланки освіти. Oбcяг i cтpyктypa курсової poбoти. Poбoтa cклaдaєтьcя зi вcтyпy, двох poздiлiв, виcнoвкiв дo кoжнoгo poздiлy, зaгaльних виcнoвкiв, дoдaткiв, cпиcкy викopиcтaних джepeл. Основний обсяг роботи викладено на 43 сторінках, загальний обсяг дослідження складає 57 сторінок, cпиcoк викopиcтaних джepeл – 40 нaймeнyвaнь.  
Інші роботи з даної категорії: