0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ (ID:384200)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 95
Рік виконання: 2020
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДIЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 8 1.1. Аналіз основних дефініцій дослідження 8 1.2. Вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах я к педагогічна проблема 13 1.3. Особливості вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах 20 Висновки д о першого розділу 27 РОЗДIЛ II. ЗМIСТОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 29 2.1. Методика опрацювання елементів синтаксису в початкових класах 29 2.2. Система роботи над виробленням пунктуаційних умінь в учнів початкових класів 52 Висновки д о другого розділу 61 РОЗДIЛ III. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ СИНТАКСИСУ Й ПУНКТУАЦІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 63 3.1. Організація і методика проведення експерименту 63 3.2. Аналіз результатів експериментального дослідження 71 Висновки д о третього розділу 76 ВИСНОВКИ 77 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛIТЕРАТУРИ 83 ДОДАТКИ 90
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
... Зважаючи н а викладене вище, підкреслюємо важливість та актуальність теми магістерського дослідження: «Методика вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах». Мета роботи – визначити та експериментально перевірити ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах. Відповідно д о поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: 1. Уточнити сутність базових понять дослідження. 2. Здійснити аналіз психологічних та педагогічних досліджень з означеної проблеми. 3. Вивчити змістово-методичне забезпечення вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах. 4. Визначити та експериментально перевірити ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в освітньому проц е сі початкової школи. Об’єкт дослідження – проц е с вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початкових класах. Предмет дослідження – методика вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в початковій школі. Методологічна основа дослідження. Для розв’язання визначених завдань використовувалися такі методи дослідження: теоретичні: аналіз наукової і методичної літератури для з’ясування стану дослідженості проблеми; емпіричні: прогностичні (методи експертних оцінок, спостережень, самоспостережень і самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації); педагогічний експеримент. статистичні: я кісний та кількісний аналіз експериментальних даних, метод математичної обробки результатів дослідження. Наукова новизна і теоретичне значення результатів дослідження: здійснено аналіз досліджуваної проблеми, обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в освітньому проц е сі початкової школи; розкрито сутність і зміст базових понять дослідження: “синтаксис”, “пунктуація”; подальшого розвитку набули основні положення методики вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови в освітньому проц е сі початкової школи. Практичне значення дослідження полягає в тому, щ о обґрунтовано та впроваджено в навчальний проц е с ЗЗСО методику вивчення елементів синтаксису й пунктуації н а уроках української мови. Pезультати дослідження можуть бути використані в навчальній роботі зі студентами ВНЗ, та у ЗЗСО під час навчального проц е су. Апробація результатів (публікації). Основний зміст та результати дослідження відображено в публікації «.....», я ку апробовано н а .... База дослідження: Експериментальна робота проводилась н а базі ... Структура роботи зумовлена завданнями дослідження та логікою розкриття теми. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: