0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі (ID:384201)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 54
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛЕКТИВНОЇ ТА ГРУПОВОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 7 1.1. Проблема організації колективної та групової роботи в науково-педагогічній літературі 7 1.2. Особливості організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі 10 Висновки до першого розділу 17 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛЕКТИВНОЇ ТА ГРУПОВОЇ РОБОТИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 19 2.1. Практичне застосування колективних та групових форм роботи на уроках математики в початковій школі 19 2.2. Урок як засіб реалізації колективної та групової роботи 25 2.3.Методичні рекомендації щодо організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі 28 Висновки до другого розділу 34 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 40 ДОДАТКИ 43
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
.... Актуальність обраної проблеми, її недостатнє теоретичне висвітлення та емпіричне вивчення, а також соціальна значущість зумовили вибір теми нашого дослідження: «Методика організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі». Мета дослідження – дослідити та теоретично обґрунтувати проблему організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі. Реалізація поставленої мети передбачала виконання таких завдань: 1. Здійснити теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення проблеми організації колективної та групової роботи в науково-педагогічній літературі; 2. Визначити особливості організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі; 3. Обґрунтувати практичне застосування колективних та групових форм роботи на уроках математики в початковій школі; 4. Розкрити значення уроку як засобу реалізації колективної та групової роботи на уроках математики. 5. Розробити методичні рекомендації щодо організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі. Об’єкт дослідження – освітній ппоцес на уроках математики в початковій школі. Предмет дослідження – колективні та групові форми роботи на уроках математики в початковій школі Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань у роботі були використані методи теоретичного й емпіричного дослідження: а) теоретичних (вивчення, аналіз та узагальнення філософської, психолого-педагогічної літератури з теми дослідження; синтез, порівняння, систематизація), які дали можливість виявити й узагальнити наукові факти і висновки з проблеми, розробити систему подальших дослідно-експериментальних дій; б) емпіричних: прогностичні (методи спостережень, самоспостережень і самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації); в) статистичних: методи описової статистики; Теоретичне значення дослідження полягає в здійсненні аналізу проблеми організації колективної та групової роботи в науково-педагогічній літературі; визначенні особливостей організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі; обґрунтуванні значення уроку як засобу реалізації колективної та групової роботи на уроках математики. Практичне значення дослідження полягає в дослідженні і ґрунтовному висвітленні практичного застосування колективних та групових форм роботи на уроках математики в початковій школі; розробці методичних рекомендацій щодо організації колективної та групової роботи на уроках математики в початковій школі. Структура та обсяг роботи. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел, що налічує 33 найменування.
Інші роботи з даної категорії: