0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Наочність і її використання в процесі вивчення математики в початкових класах (ID:384202)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 36
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 6 1.1. Теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення проблеми використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах 6 1.2. Особливості використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах 11 Висновки до першого розділу 14 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 17 2.1. Аналіз електронних освітніх ресурсів з математики для учнів початкової школи як ефективного засобу візуалізації та унаочнення навчального матеріалу 17 2.2. Практичне використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах 21 Висновки до другого розділу 27 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
... Актуальність обраної проблеми, її недостатнє теоретичне висвітлення та емпіричне вивчення, а також соціальна значущість зумовили вибір теми нашого дослідження: «Наочність і її використання в процесі вивчення математики в початкових класах». Мета дослідження – дослідити та теоретично обґрунтувати проблему використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах. Реалізація поставленої мети передбачала виконання таких завдань: 1. Здійснити теоретичний аналіз наукових підходів до вивчення проблеми використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах; 2. Визначити особливості використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах. 3. Здійснити аналіз електронних освітніх ресурсів з математики для учнів початкової школи як ефективного засобу візуалізації та унаочнення навчального матеріалу. 4. Розробити комплекс завдань з математики для 1-4 класів, підібрати наочний матеріал та висвітлити практичне використання наочності в процесі вивчення математики в початкових класах. Об’єкт дослідження – процес навчання математики в початковій школі. Предмет дослідження – використання засобів наочності на уроках математики в початкових класах. Методи дослідження. Для вирішення поставлених завдань були застосовані такі методи дослідження: 1. Теоретичні методи дослідження: аналіз, порівняння, синтез, систематизація, класифікація та узагальнення теоретичних даних, представлених у педагогічній, психологічній та методичній літературі. 2. Емпіричні методи дослідження: вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду, педагогічні спостереження, аналіз результатів власного досвіду і практичної діяльності. Теоретична значущість полягає в розкритті особливостей використання різноманітних наочних посібників на уроках математики в початковій школі. Практична цінність роботи полягає у розробці практичних завдань з математики для учнів початкових класів та розробці наочності до запропонованих завдань. Структура та обсяг роботи. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел, що налічує 30 найменування.
Інші роботи з даної категорії: