0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (ID:384216)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 83
Рік виконання: 2019
Вартість: 850
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 1.1. Нормативно-правові аспекти організації роботи групи продовженого дня 1.2. Особливості організації навчально-виховного процесу в ГПД в умовах Нової української школи 1.3. Організація і планування роботи вихователем у ГПД Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ Й ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ГПД 2.1. Педагогічне керівництво самопідготовкою в ГПД 2.2. Інтерактивні методи та форми роботи на заняттях у ГПД 2.3. Організація дозвілля у ГПД Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ГПД В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ 3.1. Діагностика рівня розвитку пізнавальних інтересів учнів ГПД 3.2. Методика розвитку пізнавальних інтересів дітей та умови успішної організації роботи ГПД 3.3. Аналіз результативності розробленої методики Висновки до третього розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
.... Все це обумовлює актуальність нашого магістерського дослідження: «Організація роботи групи продовженого дня в умовах Нової української школи». Мета дослідження – визначити психолого-педагогічні умови успішної організації роботи ГПД в умовах Нової української школи; розробити та апробувати методику розвитку пізнавальних інтересів дітей на групі продовженого дня. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати та висвітлити теоретичні засади організації роботи групи продовженого дня в умовах Нової української школи; 2. Дослідити і обґрунтувати методи й організаційні форми роботи у навчально-виховному процесі ГПД; 3. Визначити психолого-педагогічні умови успішної організації роботи ГПД в умовах Нової української школи; 4. Експериментально перевірити ефективність методики розвитку пізнавальних інтересів дітей в процесі організації роботи ГПД. Об’єкт дослідження – організація роботи ГПД в умовах Нової української школи. Предмет дослідження – розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів за умов успішної організації роботи ГПД. Методи дослідження обумовлені логікою побудови і послідовністю проведення експерименту: – теоретичні: аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, вивчення передового педагогічного досвіду з організації роботи групи продовженого дня в умовах Нової української школи; – емпіричні: спостереження, опитування, створення проблемних ситуацій з діагностичною та виховною метою; якісний та кількісний аналіз результатів експерименту. База дослідження: ......................................................................................... Теоретичне значення роботи – проаналізовано педагогічні засади організації роботи ГПД в умовах Нової української школи. Практична значущість дослідження – розроблена та апробована методика розвитку пізнавальних інтересів дітей в процесі організації роботи ГПД. Структура роботи. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел, додатків. Основний зміст викладено на 84 сторінках.
Інші роботи з даної категорії: