0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування мотиваційної сфери учнів початкової школи в освітньому процесі засобами ігрових проектів (ID:384220)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 57
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ПРОЕКТІВ 6 1.1. Аналіз проблеми формування мотивів навчання молодших школярів у психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Поняття мотивів та мотивації та засоби їх формування в навчальній діяльності 9 1.3. Вплив ігрових проектів у сучасній початковій школі на формування мотиваційної сфери молодших школярів 15 Висновки до першого розділу 19 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ІГРОВИХ ПРОЕКТІВ НА ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 21 2.1. Діагностика рівня сформованості мотиваційної сфери учнів початкової школи в освітньому процесі 21 2.2. Педагогічні умови формування мотиваційної сфери учнів початкової школи в освітньому процесі засобами ігрових проектів 27 2.3. Аналіз результатів дослідження та методичні рекомендації 29 Висновки до другого розділу 32 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 37 ДОДАТКИ 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
.... Зважаючи на викладене вище, підкреслюємо важливість та актуальність теми курсової роботи: «Формування мотиваційної сфери учнів початкової школи засобами ігрових проектів». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив ігрових проектів на формування під час навчального процесу мотиваційної сфери учнів початкової школи Відповідно до поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: 1. Проаналізувати проблему формування мотиваційної сфери учнів до процесу навчання в психолого-педагогічній літературі. 2. Визначити зміст основних понять дослідження: мотив, мотивація; визначити сутність ігрових проектів як засобу формування мотивів навчання молодших школярів. 3. Визначити педагогічні умови формування мотиваційної сфери учнів початкової школи в освітньому процесі засобами ігрових. 4. Експериментально дослідити рівні сформованості мотиваційної сфери, застосувати ігровий проект та розробити методичні рекомендації для вчителів щодо формування мотиваційної сфери молодших школярів. Об'єкт дослідження: процес формування мотиваційної сфери учнів початкової школи. Предмет дослідження: вплив ігрових проектів на формування мотиваційної сфери учнів початкової школи. Методологічна основа дослідження. Для розв’язання визначених завдань використовувалися такі методи дослідження: теоретичні: аналіз, синтез, класифікація, узагальнення, систематизація; емпіричні: спостереження; бесіди з учнями і вчителями початкової школи, анкетування, педагогічний експеримент (констатувальний та формувальний), аналіз продуктів діяльності учнів. Гіпотеза дослідження: на формування позитивної мотиваційної сфери учнів початкової школи в освітньому процесі впливають засоби ігрових проектів. Структура курсової роботи: курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел, що налічує 33 одиниці та додатків. Основний зміст роботи викладено на 37 сторінках. Загальний обсяг курсової роботи – 57 сторінок.
Інші роботи з даної категорії: