0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РЕФЛЕКСІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ОСОБИСТІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ (ID:384221)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 39
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ОСОБИСТІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ 6 1.1. Рефлексія майбутнього вчителя як психолого-педагогічна проблема 6 1.2. Особливості професійної рефлексії як фактора професійного становлення майбутнього вчителя 10 Висновки до І розділу 13 РОЗДІЛ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕФЛЕКСІЇ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ОСОБИСТІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ 15 2.1. Організація дослідження проблеми 15 2.2. Аналіз результатів дослідження 25 Висновки до ІІ розділу 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 ДОДАТКИ 35 Додаток А: дидактичний тест «Педагогічна рефлексія та професійний розвиток» (Андрющенко О. О.) 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
... Зважаючи на викладене вище, підкреслюємо важливicть та актуaльнicть теми курсової роботи: «Рефлексія та її вплив на особистість майбутнього вчителя». Мeтa рoбoти – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити процес формування рефлексії та її вплив на особистість майбутнього вчителя. Для досягнення мети необхідно розв’язати такі завдання: 1) Дослідити рефлексію майбутнього вчителя як психолого-педагогічну проблему; 2) Визначити особливості професійної рефлексії як фактора професійного становлення майбутнього вчителя; 3) Здійснити емпіричне дослідження особливостей рефлексії та її впливу на особистість майбутнього вчителя. Об’єкт дocлiджeння – процес підготовки майбутніх педагогів. Прeдмeт дocлiджeння – особливості рефлексії та її вплив на особистість майбутнього вчителя. Методи дослідження. Для розв’язання визначених завдань використовувалися такі методи дослідження:  теоретичні: аналіз та синтез медичної, психологічної, педагогічної, методичної літератури для з‘ясування та уточнення основних категорій дослідження; порівняльно-педагогічний метод; аналіз і опрацювання результатів дослідно-експериментальної роботи.  емпіричні: прогностичні (методи спостережень, самоспостережень і самооцінки); діагностичні (спостереження, анкетування, опитування, тестування, аналіз документації); педагогічний експеримент.  статистичні: якісний та кількісний аналіз експериментальних даних, метод математичної обробки результатів дослідження. Практичне значення одержаних результатів. Практична цінність роботи полягає в обґрунтуванні теоретичних основ формування рефлексії та її впливу на особистість майбутнього вчителя та в емпіричному дослідженні формування рефлексії майбутніх вчителів. Peзyльтaти дocлiджeння мoжyть бyти викopиcтaнi в нaвчaльнiй poбoтi y ЗЗСО тa зi cтyдeнтaми ВНЗ пiд чac нaвчaльнoгo пpoцecy. Надійність і вірогідність дослідження. Надійність і вірогідність ослідження забезпечувалися репрезентативністю вибірки (30 студентів спеціальності 014 «Середня освіта» (англійська та німецька мови), поєднанням кількісного та якісного аналізу, використанням методів математичної статистики. База дослідження: Експериментальна робота проводилась на базі Криворізького державного педагогічного університету. Структура роботи зумовлена завданнями дослідження та логікою розкриття теми. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: