0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку (ID:384222)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 63
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1. Зв’язне мовлення як лінгводидактична проблема 6 1.2. Дослідження проблеми формування зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в сучасній педагогічній науці 10 1.3. Особливості формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку 14 Висновки до першого розділу 19 РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 21 2.1. Стан досліджуваної проблеми в практиці ЗДО 21 2.2. Методика формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку 26 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку 32 Висновки до другого розділу 36 ВИСНОВКИ 38 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41 ДОДАТКИ 47
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
... Актуальність порушеної проблеми зумовила вибір теми нашої курсової роботи – «Формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку». Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити проблему формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: 1. Здійснити аналіз психолого-педагогічних джерел з досліджуваної проблеми; 2. Дослідити зв’язне мовлення як лінгводидактичну проблему; 3. Дослідити проблему формування зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в сучасній педагогічній науці; 4. З’ясувати особливості формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку; 5. Розробити методику формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку та експериментально перевірити її ефективність. Об'єкт дослідження – процес формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – методика формування зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. У процесі роботи використовувалися методи науково-педагогічних досліджень, адекватні меті й завданням: – теоретичні: історико-теоретичний аналіз філософських, психолого-педагогічних джерел, аналіз, синтез, типологія порівняння; – емпіричні: педагогічне спостереження, бесіда, інтерв’ю, анкетування, тестування, педагогічний експеримент, узагальнення даних, які дали змогу дослідити реальний стан проблеми. Організація та проведення дослідження. Експериментальна робота проводилась на базі ЗДО №«...». Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. Основний зміст роботи викладено на 40 сторінках. Загальний обсяг роботи – 62 сторінки. Список використаної літератури налічує 33 найменування.
Інші роботи з даної категорії: