0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку засобом STEM освіти. (ID:389620)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 81
Рік виконання: 2020
Вартість: 4500
Купити цю роботу
Зміст
Робота пройшла антиплагіат, захищена на "відмінно". Якщо Ви хочете вразити екзаменаційну комісію неоднозначною темою, то це саме те. Мета представленого дослідження теоретично обґрунтувати, розробити та апробувати програму з формування емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку засобом STEM освіти. Робота представлена у 2 розділах, висновки, загальні висновки, список використаних джерел та додатків на 81 сторінках друкованого тексту комп’ютерного набору, списку використаних джерел 30 найменувань, таблиць 5, малюнки 11 і 2 додатки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Існує Закон України "Про дошкільну освіту", Базовий компонент дошкільної освіти в Україні, Державна програма "Діти України", "Національна стратегія розвитку освіти в Україні у період з 2013 по 2021 років", де зазначено, що зміни в освіті потребують піднесення пріорітетності дошкільної освіти, розуміння, що ранній розвиток є важливою умовою розвитку особистості дитини, всебічний розвиток, серед яких важливу роль відіграють емоції. У контексті зазначеного особливу увагу психологів, педагогів, соціологів, дослідників в останні десятиліття звернено до проблеми емоційного розвитку та формування емоційного інтелекту особистості з раннього віку. Важливо відмітити, що оволодіння особистістю загальнолюдськими цінностями , способами оптимальної комунікації з іншими неможливе тільки на рівні усвідомлення, оскільки цей процес передбачає також і емоційні переживання різного спектру. На сучасному етапі розвитку педагогічної науки суттєвого значення набуває проблема емоційної культури, емоційного розвитку та інтелекту. Актуальність розробки й вирішення даної проблеми визначається також і тим, що вивчення та аналіз освітянської практики засвідчує наявність суперечностей між інтелектуальним та емоційним розвитком особистості, рівнем знань та емоційним сприйняттям дітей.
Інші роботи з даної категорії: