0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арт-терапії. (ID:389622)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 60
Рік виконання: 2019
Вартість: 2750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ. 1.1 Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного як наукова проблема. 1.2 Характеристика арт-терапевтичних методів в процесі розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. 1.3. Моніторинг програмно-методичного забезпечення та сучасних технологій розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у закладах дошкільної освіти. Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1 Діагностичне визначення рівня розвитку мовлення старших дошкільників 2.2 Методика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку арт-терапевтичними засобами. 2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи з застосування різних технології арт-терапії у розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників 2.4. Методичні рекомендації вихователям та батькам щодо застосування арт-терапії в роботі зі старшими дошкільниками з метою активізації розвитку мовлення діяльності Висновки до другого розділу ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мовленнєва компетенція є однією з провідних базисних характеристик особистості, що формується на етапі дошкільного дитинства (А.М.Богуш, М.С.Вашуленко, Н.В.Гавриш, О.Л.Кононко, К.Л.Крутій та ін.). Саме тому вчені приділяють значну увагу розвитку мовленню дітей дошкільного віку. Своєчасний і якісний розвиток зв'язного мовлення (діамонологічної компетенції) – важлива умова повноцінного мовленнєвого розвитку випускника дошкільного навчального закладу. Найважливішим на етапі дошкільного дитинства є розвиток зв’язного мовлення, адже дитина для власного особистісного розвитку та успішної соціалізації мусить спілкуватися з тими, хто поруч, тобто стати зрозумілою, переконливою, а також навчити пізнавати світ за допомогою мови і мовлення, розвинути свідоме, у міру своїх можливостей, ставлення до мовної дійсності. Навчання дітей розмовної мови здійснюється в дитячому садку як у повсякденній роботі, так і під час спеціальних занять. З цією метою використовуються розмови з дітьми під час режимних процесів, спостережень, екскурсій, розглядання картин, предметів; бесіди за змістом літературних творів, на теми з досвіду дітей; дидактичні ігри з лялькою та іншими іграшками. Діти старшого віку з інтересом розмовляють один з одним протягом усього дня. Вони діляться своїми враженнями, обговорюють якусь подію. Вихователь спрямовує і доповнює розмову. Він повинен знати інтереси дітей, їхнє життя в сім’ї, з ким вони граються вдома, чим займаються. Діти дошкільного віку намагаються наслідувати старших, охоче вступають у спілкування з ними. Тому, якщо є відповідні санітарно-гігієнічні умови і можливості, варто організувати спільні прогулянки, ігри дітей різних вікових груп, а потім запропонувати дітям висловитися на основі побаченого. Готовність суб’єкта використовувати мову в своїй діяльності можна назвати мовленнєвою здібністю (в ній закладено найважливіші складові мовної системи та основні види мовленнєвої діяльності - слухання і розуміння (аудіювання), говоріння, читання і письмо. Мета і завдання з розвитку зв’язного мовлення дошкільників полягають у тому, щоб діти якомога раніше почули всі граматичні форми рідної мови і поступово вникали в їх зміст.
Інші роботи з даної категорії: