0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Професійне зростання в закладі дошкільної освіти засобом проведення майстер-класів (ID:389623)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2020
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 5 1.1 Психологічний аналіз професійної діяльності педагога дошкільної ланки освіти 5 1.2 Психологічні особливості професійного зростання педагога-дошкільника в професійній діяльності 8 1.3 Наукові підходи до визначення поняття мотивація 11 РОЗДІЛ 2. ПРОВЕДЕННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ В ЗДО 18 2.1 Майстер-клас як форма обміну передовим педагогічним досвідом 18 2.2 Аналіз методичного забезпечення дослідження 23 2.3 Результати дослідження та їх психологічна інтерпретація 25 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Організатором і керівником-педагогічного процесу в усіх дошкільних закладах є вихователь. Яку ж роботу він виконує? Вихователь піклується про охорону і зміцнення здоров'я дітей, забезпечення повноцінного розвитку дитячого організму, про підтримання сприятливих гігієнічних умов, повноцінного харчування, розвитку рухових умінь і навичок, виховання спритності, правильної постави, про психічний і моральний розвиток. Вихователі дбають і про розумовий розвиток дошкільників, про розвиток сприймання, спостережливості, здатності порівнювати, виділяти в сприйнятому основне, важливе. Важливе місце в роботі вихователів займає підготовка, дітей до школи. Протягом перших семи років життя дитина проходить складний шлях фізичного й духовного розвитку. На час вступу до школи дитина, вже має великий запас знань, умінь, володіє мовою, мислить, має до певної міри сформовані деякі риси характеру, інтереси, нахили. Вирішальну роль у формуванні особистості дитини відіграє вихователь. Вихователь дитсадка може забезпечити всебічний розвиток своїх вихованців лише за умови, що він сам — високоосвічена і культурна людина. Він май бути дуже спостережливою людиною, щоб підмітити і зрозуміти індивідуальні особливості дітей. Любов, доброзичливість, справедливість, щирість у ставленні до дітей допомагають у вихованні. Проте любов вихователя до дітей не повинна суперечити вимогливості.
Інші роботи з даної категорії: