0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи підготовки учнів 11 класу до складання ЗНО з історії України (ID:391105)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 48
Рік виконання: 2020
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Зміст: РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. 1.1. Запровадження зовнішнього незалежного оцінювання з історії як атестації учнів закладів загальної середньої освіти. 1.2. Аналіз програми ЗНО з історії України 1.3. Особливості роботи учнів старших класів з виконання тестових завдань РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ ПІДГОТОВКИ ДО ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. 2.1 Методика використання тестових завдань у процесі підготовки учнів до ЗНО з історії України 2.2 Аналіз авторської розробки плану-конспекту уроку з історії України у 11 класі висновки додатки література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність: Сучасний урок з історії України вимагає від учителя застосування добре продуманих та ефективних методів спрямованих на вивчення, закріплення матеріалу та перевірки знань учнів. Важливим етапом є перевірка на кожному уроці вивченого, що дасть змогу вчителю отримати своєчасну зворотну інформацію, а також стимулюватиме учнів до самостійної роботи з навчальною літературою, свідомому та глибокому засвоєнню знань, активізується навчальна діяльність. Часова обмеженість уроків спонукає вчителів до пошуку різних форм та методів роботи, що забезпечують перевірку знань учнів, охоплюючи весь клас та за короткий проміжок часу. Саме цей фактор став поштовхом до застосування в шкільній практиці тестових завдань, як форми контролю. Впродовж останніх років поруч з традиційними формами контролю якості освіти, найбільш поширеним стає зовнішнє незалежне оцінювання, за результатам якого учні можуть вступити до будь-якого вищого навчального закладу. Тому, зараз надзвичайно актуальною є підготовка майбутніх абітурієнтів до зовнішнього незалежного тестування.Досвід з проведення зовнішнього незалежного оцінювання переконує нас в тому, що протягом навчального року на вчителів покладається важливий та відповідальний обов’язок постійно готувати учнів до особливої форми тестування. Тому, доцільне використання різноманітних тестових завдань під час тематичного та поточного оцінювання, широка практика тестування, як продуктивного навчального прийому, забезпечить вчителеві якісну перевірку рівня засвоєного програмного та визначеного в етапі навчання матеріалу, врахувати підготовчі особливості кожного з учнів та, за необхідності, провести корекційну роботу.
Інші роботи з даної категорії: