0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика освітньо – педагогічних поглядів та діяльності Йоганна Штурма (1507 – 1589 рр.) (ID:391106)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 47
Рік виконання: 2019
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ……………………………………………………………………………3 Розділ 1. Теоретичне обґрунтування педагогічних ідей Й. Штурма та організації освітнього процесу в Страсбурзькій гімназії 1.1.Історіографія проблеми діяльності Й. Штурма………………………….6 1.2.Умови формування світогляду Й. Штурма………………………........... 9 1.3.Основна характеристика педагогічних поглядів Й. Штурма….………14 Розділ 2. Практичне застосування педагогічних ідей Й. Штурма в освітньому процесі Страсбурзької гімназії 2.1. Організаційні умови діяльності Страсбурзької гімназії………….…...18 2.2. Зміст, форми та методи організації навчального процесу в Страсбурзькій гімназії………………………………………………………..21 2.3. Значення творчості Й. Штурма для розвитку теорії шкільного навчання в сучасності…………………………………………………………………....25 Висновки…………………………………………………………………….....30 Список використаних джерел………………...……………………………....33 Додатки………………………………………...……………………………....
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми: В умовах стрімко наростаючої динаміки постіндустріального суспільства особливо гостро постає проблема осмислення теорії і практики освіти в контексті традицій і тенденцій їх розвитку, на перший план висуваються завдання виявлення витоків різних підходів до організації навчання і виховання підростаючих поколінь, походження і сутності стійких стереотипів педагогічної діяльності, причин і обставин їх виникнення. Сучасна педагогіка все більш настійно відчуває необхідність звернутися до педагогічного минулого як основі самопізнання і самоідентифікації педагогічного сьогодення і прогнозування майбутнього. В епоху Реформації та формування нових педагогічних поглядів з`явилось багато видатних діячів які розпочали процес винекнення нових педагогічних ідей. Впливовими діячами того часу були Ян Гус (Чехія), Іоан Кальвін (Швеція), Мартін Лютер, Томас Мюнсер, Філіп Меланхтон, Мартін Буцер (Німеччина). Всі вони закликали до створення кращих умов і можливостей отримання освіти, наголошуючи на її пріорітети в суспільстві. Намагалися вцілити ідеї Відродження у нові організаційні форми діяльності закладів освіти. Серед всіх цих видатних осіб чільне місце посідає постать німецького педагога кінця ХVІ початку ХVІІ століття – Йоганн Штурм. Його модернізовані підходи в освітньому процесі дали новий поштовх у розвитку шкільництва який відбувався досить довгі роки та поширився на всю тодішню Європу. Водночас історіографічний огляд свідчить про не достатнє вивчення педагогічної діяльності Й.Штурма та відсутність окремого присвяченого йому цілісного історико – педагогічного дослідження. Ряд питань окресленої проблеми потребують грунтовнішого вивчення, зокрема освітньо – виховної ідеї, його поглядів на виховання, внесок у розвиток освіти та ін.
Інші роботи з даної категорії: