0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ В СИСТЕМІ ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ (ID:392419)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 34
Рік виконання: 2015
Вартість: 40
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ…………………………………………………………………………..5 1.1Ігрова діяльність молодших школярів як психолого-педагогічна проблема…………………………………………………………………………..5 1.2 Дидактична гра як метод навчання молодших школярів………………….9 1.3 Розвивальний потенціал дидактичної гри у сучасній початковій школі...14 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1………………………………………………….19 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ……………………………………21 2.1.Аналіз використання дидактичних ігор на уроках української мови……21 2.2.Рекомендації для вчителів початкової школи щодо підвищення ефективності використання дидактичних ігор на уроках української мови………….25 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2………………………………………………….28 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………….31 ДОДАТКИ……………………………………………………………………….33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
А. Бондаренко, говорячи про словесні дидактичні ігри зазначав, що вони сприяють вирішенню одного з головних завдань розумового виховання, а саме, розвитку мовлення дітей: поповнюється і активізується словник, формується правильна звуковимова, розвивається зв'язне мовлення, уміння правильно висловлювати свої думки. Дидактичні ігри, що використовуються в початковій школі, виконують ряд функцій: • закріплюють знання, вміння, навички; • активізують інтерес та увагу дітей; • розвивають пізнавальні здібності; • сприяють виробленню і формуванню нових вмінь і навичок.
Інші роботи з даної категорії: