0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фізичне виховання у групах продовженого дня (ID:398421)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2018
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАНЯТЬ У РЕЖИМІ НАВЧАЛЬНОГО ДНЯ З УЧНЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Теоретичні основи фізично-оздоровчої роботи у загальноосвітніх навчальних закладах 1.2. Методика організації роботи групи продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ГРУПАХ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ 2.1. Фізично-оздороче виховання в групах продовженого дня 2.2. Фізичні заходи в режимі груп продовженого дня 2.3. Організація «годин фізичної культури» в групах продовженого дня з врахуванням динаміки працездатності учнів молодшого шкільного віку ВИСНОВОК СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. У системі навчання і виховання школярів важливе місце займають групи продовженого дня (ГПД). Оскільки діти залишаються у школі після напруженої навчальної праці й перебувають у ній протягом тривалого часу, то завдання керівників ГПД саме й полягає у тому, щоб створити раціональні умови для подальшої навчально-виховної роботи та активного відпочинку учнів. Правильно організований руховий режим школярів стимулює підвищення розумової і фізичної працездатності, якості виконання домашнього завдання, компенсує дефіцит рухів, який спостерігається у зв’язку з інтенсифікацією навчального процесу тощо [10]. Однак, на сьогоднішній день проблема організації в ГПД спеціальних фізкультурно-оздоровчих занять, які забезпечували б підвищення працездатності, зміцнювали здоров’я та вдосконалювали рухові навички школярів залишається актуальною. Одним із важливих важелів удосконалення фізичного стану дітей є спрямована організація занять фізичною культурою відповідно до вікових фізичних можливостей. Цей факт має велике значення під час визначення рівня оптимальних фізичних навантажень та спрямованості програм занять фізичними вправами в режимі продовженого дня для молодших школярів відповідно до фізичних можливостей їхнього організму в кожний конкретний день тижня. Метою дослідження є обґрунтування методики організації й особливостей проведення «годин фізичної культури», в системі оздоровчої роботи груп продовженого дня з урахуванням динаміки тижневої та сезонної працездатності учнів молодшого шкільного віку для покращення їхнього фізичного стану. Досягнення поставленої мети провадилося вирішенням таких завдань: - визначити теоретичні основи фізично-оздоровчої роботи у загальноосвітніх навчальних закладах; - обгрунтувати методику організацію роботи групи продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу; - дослідити фізично=оздоровче виховання в групах продовженого дня; - висвітлити фізичні заходи в режимі груп продовженого дня;