0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

умови використання наочності і в корекційній роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мови (ID:40851)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 54
Рік виконання: 2012
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ РОЗВИТКУ АКТИВНОГО СЛОВНИКА ЯК УМОВИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗНМ 1.1.Проблема вивчення мови дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ 1.2.Характеристика дітей з загальним недорозвиненням мови РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МЕТОДИКА З НАВЧАННЯ РОЗПОВІДАННЯ ЯК МЕТОДУ ФОРМУВАННЯ ЗВ'ЯЗНОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ 2.1.Роль наочності та її використання в різні періоди корекційної роботи 2.2.Експериментальна робота з навчання розповідання 2.3.Контрольний експеримент ВИСНОВОК СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову