0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами художньої літератури (ID:412553)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 72
Рік виконання: 2020
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 7 1.1. Поняття «зв’язне мовлення» у психолого-педагогічній літературі та формування його в онтогенезі 7 1.2. Художня література як засіб розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників 15 1.3. Зміст, напрями та форми роботи щодо розвитку зв’язного мовлення дітей дошкільного віку 22 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31 2.1. Визначення рівня сформованості зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку 31 2.2. Система роботи щодо розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами художньої літератури 38 2.3. Аналіз та узагальнення результатів експериментального дослідження розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами художньої літератури 45 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 60
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ступінь дослідженості проблеми. Проблема формування зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури розкривається в багатьох дослідженнях науковців. Зокрема, поняття зв’язного мовлення досліджують М. Вашуленко, М. Кочерган, О. Леонтьєв, О. Смирнова тощо. У сфері дошкільної освіти проблема зв’язного мовлення в різноманітних аспектах характеризується в працях А. Богуш, Н. Виноградова, Н. Гавриш, К. Крутій, Н. Смольнікова та ін.. Психологічний аспект даної проблеми, механізми становлення зв’язного мовлення дітей, процес розвитку мовлення, його зв’язність, вивчали Л. Виготський, М. Жинкін, Г. Леушина, С. Рубінштейн та ін.. Використання художньої літератури, особливості її сприймання дітьми передшкільного віку описано в дослідженнях Т. Атрощенко, Г. Ватаманюк, М. Гордійчук, Л. Іщенко, Н. Карпінська, І. Кіндрат, Н. Короткова, Г. Лопатіної тощо. Аналіз психолого-педагогічної літератури та методичних джерел засвідчили недостатнє дослідження особливостей використання художньої літератури як засобу розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Зазначимо, що проблема розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку є актуальною та вартою дослідження у цій сфері, адже відбувається оновлення змісту освіти та підходів до організації освітньої діяльності. Зважаючи на актуальність даної проблеми, темою курсової роботи ми обрали: «Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами художньої літератури».
Інші роботи з даної категорії: