0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Дозвіллєва діяльність молодшого школяра (ID:412554)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 50
Рік виконання: 2020
Вартість: 490
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1 Особливості організації дозвілля молодших школярів 1.2 Суть, функції і види дозвіллєвої діяльності 1.3 Аналіз стану організації дозвілля молодших школярів у сучасній школі РОЗДІЛ 2. ФОРМИ ДОЗВІЛЛЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1 Використання ігор як форма організації молодших школярів 2.2 Особливості організації концертів, свят та розваг 2.3 Клуби та гуртки як дієва форма дозвіллєвої діяльності. ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зазвичай у сучасних школах з дітьми молодшого шкільного віку проводять такі види дозвіллєвої діяльності: - розваги (забави) – традиційні форми дитячого дозвілля, основу яких складали різні жанри дитячого фольклору; - ранки тематичного спрямування приурочуються до свят державного (Дня соборності України, Дня Матері) та народного календарів (золотої осені, Нового року, проводів зими). - ігрові програми – автономні форми дозвілля пізнавального, розважального чи творчого характеру, побудовані на іграх різних жанрів. Різновидами ігрових програм є: вікторини, аукціони (пізнавально-розважальні), фізично-розвиваючі, творчі; - свята – художньо-масові акції тематичного спрямування, що за структурою та змістом є епізодичними чи комплексними дійствами, які будуються на етнографічному та фольклорному матеріалі. Тематикою свят є наступна проблематика: свята пісні, мови, казки, ігор, рослинних символів (свято калини, квітів, гарбуза), іменинників, пір року (свято осені, зими, весни, літа) та інсценізовані програми до календарних та релігійних свят: «Андріївська калита», «Подарунки святого Миколая», новорічний маскарад, свято проводів зими, зустрічі птахів, Великодні розваги; - фестивалі – масові художні дійства, які бувають інтегрованими (фестиваль дитячого фольклору) чи популяризують один жанр, наприклад: фестивалі ігор, колядок, веснянок. - ярмарки – художньо-масові акції з метою продажу різноманітних виробів. - конкурси – форма дозвілля пізнавально-розважального чи творчого характеру, що передбачає змагання, зокрема: конкурси знавців різних жанрів дитячих творів (казок, віршів, небилиць тощо); - гуртки – групова форма дозвіллєвої роботи, яка дозволяє глибше долучити молодших школярів до традиційної культури, розширити їх знання щодо дитячого фольклору та сформувати навички його використання у дозвіллєвій діяльності. Специфіка функціонування гуртка передбачає наявність керівника та програми діяльності на певний період (півріччя, рік). Поширеними у школах для молодших школярів є гуртки народознавства, м’якої іграшки, дитячого фольклору [45, с. 250].
Інші роботи з даної категорії: