0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Здоров'язбережувальні технології навчання в сучасній школі (ID:412555)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 73
Рік виконання: 2020
Вартість: 900
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА 1.1 Теоретичні основи проблеми здоров’язбереження школярів 1.2 Особливості проблеми здоров’язбереження школярів початкової школи 1.3 Сучасний стан здоров’я школярів початкової школи і шляхи вирішення цієї проблеми РОЗДІЛ 2.СУЧАСНІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1 Сутність та роль освітніх технологій у навчальному процесі початкової школи 2.2 Класифікація освітніх технологій 2.3 Завдання здоров’язбережувальних технологій в підготовці учнів початкової школи ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Здоров’я нації – суттєвий показник суспільного та економічного розвитку держави. Здоров’я дітей – її майбутнє, одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Людина могла б жити значно довше, якби не її недбале поводження з власним організмом. Проблема здорового способу життя молоді набула такої актуальності, що сьогодні вчені говорять про неї, як про глобальну загрозу всієї нації. Для вирішення проблеми здорового способу життя насамперед слід усвідомити для кожного значущість самого поняття «здоровий спосіб життя» [39, с. 31]. Здоров’я є одним з основних джерел щастя, радості та повноцінного життя. Пропаганда здорового способу життя має місце в усній народній творчості, мудрих заповідях народу: «У здоровому тілі – здоровий дух», «Як немає сили, то й світ немилий», «Здоровому все здорово!» [25, с. 4]. Питання збереження здоров’я, за словами С. Курач набуває значної актуальності у наш час, коли практично здорових дітей немає. Відповідно до даних матеріалів спільної сесії АМН та АПН України «Актуальні проблеми здоров’я та освіти дітей на початку ХХI століття», яка була проведена у 2001 р., зазначено, що «лише 35% дітей, які прийшли до школи, є здоровими, а закінчують школу здоровими близько 11%» [45, с. 128]. Така ситуація спричинена складним соціально-економічним станом України, зростанням кількості-соціально-незабезпечених сімей, кризою духовних цінностей, зниження моральних цінностей населення.
Інші роботи з даної категорії: