0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗВО (ID:412560)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ РOЗДІЛ 1. ТЕOРЕТИЧНІ AСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗВО…………...….9 1.1. Проблема формування професійної компетентності викладача ЗВО на сучасному етапі…………………………………………………….………......9 1.2. Дефінітивно-понятійна характеристика поняття «професійної компетентності»……………………………………………………………….....19 1.3. Особливості формування професійної компетентності викладача ЗВО………………………..………………………………………………………31 СПИСOК ВИКOРИСТAНИX ДЖЕРЕЛ ..……...……………..…...…  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Становлення та розвиток українського суспільства на шляху до євроінтеграції потребує формування нової системи освіти, нових підходів до навчання педагогічних професіоналів, адже важливим аспектом на сьогоднішній час є роль освіченості кожної людини в державі. Останні роки розвитку освітньої галузі характеризуються інформатизацією суспільства, в якому рівень підготовки фахівців є одним із найважливіших показників конкурентоспроможності викладачів та закладу вищої освіти зокрема. Зміни в системі освіти характеризуються орієнтованістю на вільний розвиток особистості, її самостійність, мобільність. Удосконалення освітньої парадигми сучасного суспільства вимагає якісного перетворення особистості викладача, який має стати спроможним не лише надавати знання студентам, але й формувати у них компетенції, що дозволяють комфортно відчувати себе у мінливих реаліях професійної діяльності. Зважаючи на це, педагог має навчитись адекватно реагувати на виклики, що потребують від нього постійного «тонусу» професійного самовдосконалення, підвищення рівня професійної компетентності [1, с. 149].
Інші роботи з даної категорії: