0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання мнемотехніки для розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку (ID:412565)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 75
Рік виконання: 2020
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ……………………………………………………………………….. 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ …………………………………. 6 1.1 Науковці про особливості зв’язного мовлення дошкільників ………...6 1.2 Зміст та завдання зв’язного мовлення дітей дошкільного віку ……19 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МНЕМОТЕХНІКИ ЯК МЕТОДУ РОЗВИТКУ ЗВЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ …………………………………………………………. 31 2.1 Мнемотехніка як ефективний метод зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку ………………………………………………………. 31 2.2 Методика використання мнемотехніки у розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку ………………………………………………… 39 2.3 Практичні поради вихователю щодо використання мнемотехніки у розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку ………………. 51 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………….. 54 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………….. 56 ДОДАТКИ ………………………………………………………………….. 63
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Оволодіння рідною мовою є обов’язковим напрямком роботи в закладах освіти, який викликає у дітей труднощі в засвоєнні певних напрямків. Правильне мовлення є запорукою успішного розвитку дитини. Дана проблема набуває значної актуальності на сучасному етапі становлення суспільства. Основи мовлення закладаються саме в період дошкільного дитинства, завдяки якому формуюються індивідуальні особливості дитини, її здібності тощо. Завдяки мовленню вони отримують знання про оточуюий світ, висловлюють свої думки, спілкуються з однолітками, дорослими. Діти засвоюють рідну мову через різноманітні мовленнєві види діяльності, говоріння та сприймання чужого мовлення. Тому важливо створювати умови для розвитку зв’язної мовленнєвої діяльності – успішне засвоєння складання казок, розповідей, переказу, міркувань, опису тощо. Проблема розвитку мовлення дітей дошкільного віку є складною та потребує інноваційних підходів до роботи, використання сучасних педагогічних технологій, зокрема – мнемотехніки, як ефективного методу засвоєння інформації. Актуальним є застосування даної технології у розвитку зв’язного мовлення, адже дана проблема добре відома усім педагогічним працівникам. Практика доводить, що науковці мають підвищений інтерес до даної проблеми, адже рівень мовного розвитку дітей старшого дошкільного віку знаходиться не належному рівні. Оскільки діти мають наочно-образне мислення, то важливо використовувати наочний матеріал для даного виду роботи. Тому доцільним буде застосування методів та прийомів мнемотехніки.