0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Рухливі ігри як засіб формування морально-вольових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку (ID:412585)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 70
Рік виконання: 2020
Вартість: 550
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 6 1.1 Науковці про формування морально-вольових якостей особистості у дітей старшого дошкільного віку 6 1.2 Зміст та завдання формування морально-вольових якостей особистості у дітей старшого дошкільного віку 15 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 27 2.1 Значення рухливих ігор у формуванні морально-вольових якостей дошкільника 27 2.2 Система роботи з формування морально-вольових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку засобом рухливої гри 40 ВИСНОВКИ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 52 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – процес формування морально-вольових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – рухливі ігри як засіб формування морально-вольових якостей дітей старшого дошкільного віку. Мета: визначити, обґрунтувати та розкрити особливості використання рухливих ігор у формуванні морально-вольових якостей дітей старшого дошкільного віку. Завдання дослідження: 1. Розкрити теоретичні аспекти формування морально-вольових якостей особистості у дітей старшого дошкільного віку 2. Визначити роль та особливості використання рухливих ігор в процесі формування морально-вольових якостей особистості. 3. Розробити систему роботи щодо формування морально-вольових якостей особистості у дітей старшого дошкільного віку засобами рухливої гри.