0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сенсорний розвиток як основа формування розумових здібностей дитини (ID:412590)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2020
Вартість: 290
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ 5 1.1. Значення сенсорного виховання для становлення розумових здібностей 5 1.2 Роль розвивальних ігор у сенсорному розвитку дітей передшкільного віку 10 1.3. Використання ідей М. Монтессорі у сенсорному вихованні дітей передшкільного віку 14 РОЗДІЛ 2. СЕНСОРНО-ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ, ЯК ПЕРЕДУМОВА ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ 21 2.1. Понятійно-категоріальний апарат проблеми дослідження 21 2.2. Аналіз стану сенсорного розвитку в діючих програмах ЗДО 26 2.3. Психолого-педагогічні рекомендації щодо сенсорного розвитку дітей кожного вікового періоду 30 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – сенсорний розвиток дітей передшкільного віку. Предмет дослідження – сенсорний розвиток як основа формування розумових здібностей. Мета: наукового обґрунтувати процес сенсорного розвитку дітей передшкільного віку як передумови формування розумових здібностей. Завдання дослідження: 1. Розкрити особливості сенсорного виховання дітей передшкільного віку для становлення розумових здібностей. 2. Дослідити роль розвивальних ігор у сенсорному розвитку дітей передшкільного віку. 3. Обґрунтувати доцільність використання ідей М. Монтессорі для сенсорного виховання дітей передшкільного віку. 4. Розробити психолого-педагогічні рекомендації щодо сенсорного розвитку дітей кожного вікового періоду