0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування логіко-математичних понять у дітей засобами народної математики (ID:412593)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 44
Рік виконання: 2020
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ 5 1.1. Проблема формування логіко-математичних понять у дітей в психолого-педагогічній літературі 5 1.2. Зміст та завдання формування логіко-математичних понять у дітей передшкільного віку 10 1.3. Особливості використання народної математики в сучасному закладі дошкільної освіти 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ МАТЕМАТИКИ 19 2.1. Вивчення рівня сформованості логіко-математичних понять у дітей 19 2.2. Система роботи щодо формування логіко-математичних понять засобами народної математики 23 2.3. Аналіз результатів дослідження 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 ДОДАТКИ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – процес формування логіко-математичних понять у дітей. Предмет дослідження – народна математика як засіб формування логіко-математичних понять у дітей. Мета: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему роботи щодо формування логіко-математичних понять у дітей засобами народної математики. Завдання дослідження: 1. Обґрунтувати проблему формування логіко-математичних понять в психолого-педагогічній літературі. 2. Розкрити особливості використання народної математики в сучасному закладі дошкільної освіти. 3. Розробити та експериментально перевірити систему роботи щодо формування логіко-математичних понять у дітей засобом народної математики.