0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сенсорний розвиток як передумова формування логіко-математичних уявлень у період дошкільного дитинства (ID:412596)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 45
Рік виконання: 2020
Вартість: 245
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ЯК ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 6 1.1. Проблема формування логіко-математичних уявлень у період дошкільного дитинства в психолого-педагогічній літературі 6 1.2. Особливості сенсорного розвитку у період дошкільного дитинства.. 11 1.3. Зміст та завдання сенсорного розвитку у період дошкільного дитинства. 15 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ЯК ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ПЕРІОД ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 19 2.1. Вивчення рівня логіко-математичних уявлень в період дошкільного дитинства 19 2.2. Система роботи щодо здійснення сенсорного розвитку дітей в період дошкільного дитинства 23 2.3. Аналіз результатів дослідження 27 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32 ДОДАТКИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єкт дослідження – процес формування логіко-математичних уявлень в період дошкільного дитинства. Предмет дослідження – сенсорний розвиток як передумова формування логіко-математичних уявлень в період дошкільного дитинства. Мета: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити систему роботи щодо здійснення сенсорного розвитку в період дошкільного дитинства. Завдання дослідження: 1. Обґрунтувати проблему формування логіко-математичних уявлень у період дошкільного дитинства в психолого-педагогічній літературі. 2. Розкрити особливості сенсорного розвитку в період дошкільного дитинства. 3. Розробити та експериментально перевірити систему роботи щодо здійснення сенсорного розвитку яку передумови формування логіко-математичних уявлень в період дошкільного дитинства.
Інші роботи з даної категорії: