0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБОМ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ (ID:412967)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 79
Рік виконання: 2019
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………..…3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБОМ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ 1.1. Суть категорії «громадянська компетентність» у фахових джерелах ……………………………………………………………………......7 1.2. Проблема формування основ громадянської компетентності в молодших школярів у педагогічній теорії та практиці……………..….25 1.3. Підходи до класифікації інтегрованих вправ та їх дидактичні можливості для формування основ громадянської компетентності у молодших школярів……..…………………………………………….…....32 Висновки до розділу 1……...………...………………………….........38 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗМІСТУ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 4-ГО КЛАСУ 2.1. Діагностика стану сформованості основ громадянської компетентності молодших школярів у практиці сучасної початкової школи…………………………………………………………………………..40 2.2. Розробка змісту інтерактивних вправ для формування основ громадянської компетентності в учнів 4-го класу та перевірка його ефективності під час педагогічної практики………………………….…...45 2.3. Аналіз результатів формувального експерименту. Методичні рекомендації щодо формування в учнів громадянських компетентностей інтерактивними вправами…………………...…………………..………...….48 Висновки до розділу 2…………………………………………….......53 ВИСНОВКИ …………………………………...…………….……......55 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………….…………..58 ДОДАТКИ...................................................................................………613 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Розвиток України як демократичної правової держави актуалізував проблему громадянської освіти особистості в суспільстві. Так, з упровадженням Концепції розвитку громадянської освіти в Україні, виникла гостра потреба у створенні сприятливих умов для формування та розвитку громадянських компетентностей людини у всіх сферах та на всіх рівнях освіти. Це дозволить громадянам краще розуміти свою роль в умовах демократії, відповідально ставитися до свої прав та обов’язків, покращити свою здатність брати активну участь у суспільно-політичних процесах, а також усвідомлено діяти на захист та утвердження демократії. Формування основ громадянської компетентності в учнів початкової школи засобом інтерактивних вправ досліджується в різних наукових векторах. Зокрема, в ретроспективному світлі можна відзначити внесок таких науковців як: В. Антонович, М. Драгоманов, С. Русова, І. Огієнко, Г. Ващенко, Б. Грінченко, А. Макаренко, М. Грушевський, В. Сухомлинський. Вони звертали увагу у своїх роботах на особливе значення формування громадянської свідомості особистості, що формується. Серед сучасних учених питанням змістового забезпечення громадянської освіти та методичного втілення її у практику роботи закладів освіти, проблемам якісної перепідготовки кадрів, особливостям підготовки сертифікованих тренерів для закладів вищої педагогічної освіти активно приділяють свою увагу учені під керівництвом Н.Протасової (Л.Жабенко, Ю.Молчанова, Л.Паращенко та ін.), представляючи Швейцарсько-український проект “Розвиток громадянських 4 компетентностей в Україні - DOCCU”. Особливості організації виховної роботи у закладах освіти, побудови партнерської взаємодії висвітлені у працях В.Кириченка, О.Матвієнко, В.Сухомлинського, В.Хрипун та ін. Проблемам важливості формування ціннісних орієнтацій особистості, як основи її громадянської компетентності, присвячені дослідження І.Беха, О.Вишневського, Г.Сороки та ін. Висвітлення актуальних проблем громадянського виховання молоді у різні періоди становлення України як незалежної держави, формування у неї національної самосвідомості, обґрунтування психолого-педагогічних та народознавчих основ її формування знаходимо у працях В.Андрущенка, Р.Арцишевського, І. Зязюна, В.Кременя О.Сухомлинської та інших учених. Цінними для нас є дослідження, пов’язані з формуванням громадянської компетентності учнів (В.Доміна, В.Сімеонова, Н.Степанова) та методичною підготовкою до цієї діяльності майбутніх учителів початкової школи (А. Крамаренко, О.Лінник, Г.Черненко та ін.). Питанням організації ефективного освітнього процесу в початковій школі присвячені дослідження В. Бондаря, М. Вашуленка, Н. Бібік, Ю. Гільбуха, О. Савченко, І. Шапошнікової та ін., де розкриваються особливості формування основ наукового світорозуміння молодших школярів різними засобами. Так, О.Комар, О. Пометун, Л.Пирожченко та іншими вченими доведено ефективність використання інтерактивних вправ для формування в учнів ключових і предметних компетенцій та компетентностей, серед яких є і громадянська. Однак, на сьогодні, з упровадженням Типових освітніх програм різних авторських колективів та Концепції розвитку громадянської освіти в Україні виникає потреба у розробці змістового наповнення засобів навчання, які би об’єднували дані документи і сприяли розвитку основ громадянської компетентності молодших школярів. Це і зумовило вибір теми бакалаврського дослідження: «Формування основ громадянської 5 компетентності в учнів початкової школи засобом інтерактивних вправ». Об'єкт дослідження − процес формування основ громадянської компетентності молодших школярів. Предмет дослідження – зміст інтерактивних вправ для формування в учнів 4-го класу основ громадянської компетентності. Мета дослідження - теоретично обґрунтувати і практично перевірити зміст інтерактивних вправ для формування основ громадянської компетентності в учнів 4-го класу. Відповідно до мети визначено завдання дослідження: 1. Проаналізувати стан висвітлення проблеми у фаховій літературі. 2. Розробити рівні та критерії сформованості окремих складових громадянської компетентності у молодших школярів та здійснити їх діагностику. 3. Охарактеризувати вплив інтерактивних вправ на розвиток основ громадянської компетентності у молодших школярів та розробити їхній зміст для окремих складових. 4. Теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність змісту інтерактивних вправ для формування основ громадянської компетентності в учнів 4-го класу. Гіпотеза дослідження полягає в тому, що рівень сформованості основ громадянської компетентності в учнів початкової школи підвищиться за умов чіткої характеристики складових громадянської компетентності та розробці змісту інтерактивних вправ для їх розвитку. Для розв’язання поставлених завдань було використано комплекс методів дослідження: метод теоретичного аналізу психологопедагогічної, методичної, навчальної літератури; спостереження; індивідуальні та групові бесіди; педагогічний експеримент; анкетування, 6 бесіда, кількісний та якісний аналіз даних, отриманих у процесі експерименту. База дослідження. Сорокотязький заклад загагальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, с. Сорокотяга, Жашківського району, Черкаської області. Апробація основних положень, висновків і результатів роботи. Основні положення та результати дослідження доповідалися і мали позитивну оцінку на кауково-практичній інтернет-конференції молодих науковців та студентів «Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи» (29-30 листопада 2018 р.). Тема «Суть поняття «громадянська компетентність» у фахових джерелах». Публікації. Основні результати роботи висвітлено у публікації: Юрченко О. Суть поняття «громадянська компетентність» у фахових джерелах // Розвиток особистості молодшого школяра: сучасні реалії та перспективи: матеріали четвертої науково-практичної інтернетконференції молодих науковців та студентів. Випуск 5. / Упорядники: О.І. Кіліченко, Л.І. Хімчук: Івано-Франківськ, 2018. − С. 62 – 164. Структура роботи. Наукова робота складається зі вступу, двох розділів з висновками до них, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків. Робота містить 77 сторінок, 9 таблиць, 8 рисунків, 29 використаних джерела. 7 РОЗДІЛ 1. Теоретичне обґрунтування проблеми формування основ громадянської компетентності молодших школярів засобом інтерактивних вправ 1.1 Суть категорії «громадянська компетентність» у фахових джерелах Концепція розвитку громадянської освіти в Україні базується на необхідності створення сприятливих умов для формування та розвитку громадянських компетентностей людини у всіх сф
Інші роботи з даної категорії: