0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Психолого-педагогічні особливості формування естетичної культури учнів професійно-технічних навчальних закладів (ID:433262)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 52
Рік виконання: 2019
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………..…………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ПТНЗ…………………………………………………………..……...……5 1.1. Виховна робота як складова процесу формування особистості фахівця……………………………………………………………..……………5 1.2. Особливості виховної роботи в ПТНЗ……………...……………10 1.3. Виховні впливи та результати їх застосування…...……………..16 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ВИХОВНИХ ВПЛИВІВ НА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ…………………...……………………21 2.1. Психолого-педагогічні основи виховних впливів на учнів професійно-технічного навчального закладу …………………………...….21 2.2. Особливості організаційної роботи з батьками………………...26 2.3. Складання плану виховного заходу та очікувані результати....33 ВИСНОВКИ………………………………………….………….…………….38 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………….……………….40 ДОДАТКИ…………………..…………………………………………………42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2.2. Особливості естетичного виховання студентів ПТНЗ Піднесення рівня художньо-естетичного розвитку сучасного фахівця стає сьогодні важливим і перспективним напрямом його професійної підготовки. Художньо-естетичний розвиток відбувається у процесі діалогічної взаємодії особистості з мистецькими творами, яка проявляється у формах віртуального (з автором та героями мистецького твору), міжособистісного (з приводу мистецтва) та внутрішнього діалогу (процеси осмислення художніх вражень, вироблення ставлення до мистецтва). Його зміст та основні напрями залежать від виду мистецтва, індивідуального художньо-естетичного досвіду та естетичної активності особистості. У системі професійної освіти особливості художньо-естетичного розвитку виявляються у його професійній та творчій спрямованості і детермінованості змісту й напрямів вимогами професії до фахівця. Це зумовлює необхідність посилення уваги до формування професійно значущих естетичних якостей (естетичних смаків, потреб, інтересів, ідеалів тощо) і художніх здібностей професіонала (“відчуття” слова, форми, кольору; образної уяви, емоційної чутливості тощо).