0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Розвиток мислення слабозорих учнів (ID:437795)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 40
Рік виконання: 2021
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ СЛАБОЗОРИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 5 1.1 Особливості навчання дітей з порушеннями зору в умовах початкової школи 5 1.2 Вплив порушень зору на розвиток мислення молодших школярів 9 1.3 Роль дидактичних ігор для розвитку мислення слабозорих учнів початкової школи 21 Висновки до першого розділу 23 РОЗДІЛ II ШЛЯХИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ СЛАБОЗОРИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР 25 2.1 Способи введення дидактичних ігор у навчальний процес слабозорих дітей 25 2.2 Вплив гри на розвиток мислення молодших школярів з порушеннями зору 30 Висновки до другого розділу 35 ВИСНОВКИ 37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвиток тифлопсихології як суспільної, соціальної науки пов'язане з змінами умов життя суспільства, з новими вимогами, які вона пред'являє до підростаючого покоління, до соціальних, морально-етичних, інтелектуальних якостей, практичних, технічним умінням і навичкам. Неминуче відбуваються в даний час зміни, нові форми освіти і засоби навчання корекційних школах вимагають критичного підходу до подій, коли постулат спільності засади освіти дітей з порушенням зору і норми повинен стати правомірним. В умовах глобальних соціально-економічних змін у сучасному світі відбулися й істотні зміни у всіх структурах, що входять в систему тифлопсихології як науки. Змінилося розуміння предмета, об'єкта, методів і засобів впливу на формування особистості, з'явилася необхідність створення нової освітньої середовища, оснащеної сучасними засобами отримання інформації. Технічна революція, яка здійснюється в усьому світі, вимагає підготовки дітей до оволодіння новими знаннями, професіями, технологіями, щоб вони почували себе вільно і незалежно в сучасному суспільстві. Актуальність дослідження полягає в тому, що центральною лінією розвитку дітей в даний виступає інтелектуалізація та формування довільності всіх психічних процесів. Мета – вивчити особливості розвитку мислення слабозорої дитини за допомогою дидактичних ігор. Об'єкт – процеси мислення молодших школярів з порушенням зору. Предмет – корекційно-педагогічні умови розвитку мислення молодших школярів з порушенням зору. Досягнення мети дослідження передбачає розв’язання таких завдань: - вивчення основних понять означеної проблеми; - виявлення особливостей розвитку мислення у дітей з порушенням зору; - розглянути способи введення дидактичних ігор в освітній процес слабозорих дітей; - показати плив гри на розвиток мислення молодших школярів з порушеннями зору Теоретичну і методологічну базу дослідження склали: теорія Л.С. Виготського про структуру дитячого психічного розвитку, що відхиляється від нормального, його положення про єдність закономірності нормального і аномального розвитку дитини, теорія поетапного формування дій П.Я. Гальперіна і Н.Ф. Тализіної, теорія навчальної діяльності Д.Б. Ельконіна, В.О. Давидова, І.В. Ільясова. Теоретична значущість роботи полягає у виявленні особливостей розвитку мислення у дітей з порушенням зору за допомогою дидактичних ігор Практична значущість роботи полягає у дослідженні розвитку мислення дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору засобами дидактичних ігор, яка може бути використана педагогами і психологами спеціальних шкіл-інтернатів та навчальних закладів. Структура роботи: робота складається зі вступу, двох розділів, висновку, списку використаної літератури, який налічує 33 джерела. Основний зміст роботи викладений на 34 сторінках. РОЗДІЛ I ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ СЛАБОЗОРИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1 Особливості навчання дітей з порушеннями зору в умовах початкової школи В даний час перед суспільством стоїть завдання підвищення якості життя людей з обмеженими можливостями. У сучасному світі це не менше ніж 500 млн. чоловік. Серед них понад 150 млн. дітей. Фахівці багатьох країн шукають ефективні програми для зміцнення здоров'я осіб з обмеженими можливостями, особливо дітей, відновлення їх працездатності, соціальної реабілітації, адаптації, активної участі в житті. Навчання сліпих і слабозорих дітей здійснюється у спеціалізованих школах для дітей з порушеннями зору. Але, не всі батьки мають можливість направити дитину в такий навчальний заклад, і тому дитина відвідує масову загальноосвітню початкову школу. Початок навчання в школі – це важкий етап у житті кожної дитини, змінюється її життя і види діяльності. Для першокласників з порушенням зору нова для них роль учня нерідко призводить до великого фізичного та емоційного навантаженнями. На всі труднощі переходу від дошкільного дитинства до навчання в школі, нашаровуються труднощі, які викликані порушенням зору. Вирішення таких труднощів вимагає від вчителя кропіткої роботи. Розглянемо умови, які необхідно дотримуватися при проведенні корекційної роботи на уроках, що дозволить вчителю найбільш ефективно організувати процес навчання і виховання, створити умови для формування і всебічного розвитку особистості дитини. З початку навчання вчителеві необхідно передбачити, які труднощі можуть виникнути у дитини з порушенням зору, якщо йому не надати потрібну допомогу.