0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості формування навичок роботи зі звичайними дробами на уроках математики в 6 класі за допомогою різних методик. (ID:443251)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 54
Рік виконання: 2020
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ 5 1.1 Сутність та історія виникнення звичайних дробів в курсі математики 5 1.2 Вікові особливості школярів 6 класу та психо-педагогічні засади викладання математики 15 Висновки до першого розділу 28 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЗВИЧАЙНИХ ДРОБІВ У 6 КЛАСІ 29 2.1 Огляд діючих підручників та методик, запропонованих в них, в аспекті проблеми дослідження 29 2.2 Методичні рекомендації щодо вивчення звичайних дробів на основі існуючих підручників 37 2.3 Інноваційні уроки при вивченні звичайних дробів для 6 класу 42 Висновки до другого розділу 48 ВИСНОВКИ 49 ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА 51
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Математичні уявлення та навички є базовими для вивчення ряду інших предметів, тому їх формування починається у дошкільному віці і продовжується у молодшому шкільному. Первинні математичні уявлення сприяють розвитку дитини, підвищують засвоюваність матеріалу з інших предметів, розвивають уяву та вміння співставляти предмети, числа й інші об’єкти. В подальшому ці навички дозволяють легше засвоювати матеріал, який вивчається в середній школі. Тому дослідження найбільш ефективних методик та вправ з розвитку математичних уявлень є актуальним з точки зору вдосконалення методики викладання математики. Гіпотезою дослідження в нашій роботі є наступна: інноваційні методики вивчення звичайних дробів є більш ефективними, ніж традиційні методики формування математичних уявлень.