0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Проблематика виховання дитячих голосів та визначення шляхів вдосконалення методик навчання академічному вокалу. (ID:443295)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 28
Рік виконання: 2020
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
1 Дайте характеристику одного з типів взаємовідносин організмів 2. Наведіть приклади (позитивні і негативні, прямі і опосередковані) антропогенного впливу на довкілля 3. Охарактеризуйте явище констеляції на прикладі екосистеми Вашого місце проживання 4. Визначте і охарактеризуйте форми біотичних взаємовідносин, які відображені в наступних прикладах 5. Обґрунтуйте роль харчових ланцюгів у розвитку основних форм біотичних відносин
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми. Музична культура та музичне виховання є одними з наріжних каменів музичної освіти підростаючого покоління. Особливо складним є навчання академічному вокалові, адже до нього ставляться найбільш суворі вимоги, тому багато науковців в сфері музичної освіти розробляли власні методики виховання дитячих голосів. Тому дослідження існуючих методик та порівняння їх ефективності є актуальними для подальшого розвитку виховання дитячого академічного вокалу. Основою дослідження стали роботи науковців у галузі мистецької освіти (А.Болгарський, А.Козир, О.Мельниченко, В.Орлов, Г.Падалка, О.Ростовський [15], О.Рудницька, О.Щолокова, Л.Хлєбнікова та ін.); методики вокальної підготовки (В.Антонюк [2; 3; 4], Д.Аспелунд, В.Богадуров, В.Гнидь, Н.Гребенюк [7], Л.Василенко, Л.Дмитрієв Т. Ткаченко та ін.); вокального навчання школярів (Є Алмазов, В.Ємєльянов, Д.Огороднов [13], О.Ростовський [15], Ю.Юцевич та ін..). Вчені зазначають, що способи формування вокальних навичок лежать у самому процесі навчання співу – у такій організації, яка забезпечує найвищі результати та радість у спілкуванні з вокальним мистецтвом. Щоб вирішити ці проблеми, викладачам потрібно зрозуміти, що навчання вокалу є невід’ємною частиною музичного розвитку учнів, що їхні вміння та особисті якості виховуються не ізольовано, а конкретно виконуючи роботу.