0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості розвитку та психолого-педагогічного супроводу молодших школярів із порушеннями мовлення (ID:451088)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 22
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Розділ 2. Дослідження особливостей розвитку та психолого-педагогічного супроводу молодших школярів із порушеннями мовлення 2.1. Методика дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів 2.2. Аналіз результатів дослідження 2.2. Корекційно-педагогічна робота щодо подолання порушення мовлення у дітей молодшого шкільного віку Висновки Список літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналіз психічних основ мовленнєвої діяльності показує, що психологічне пізнання проблеми мовного онтогенезу часто залишається на рівні декларування «соціальності» мовлення молодших школярів, якщо воно відірване від реального вивчення особистісних особливостей суб’єкта. І хоча сучасна наука бачить можливість звернення до людського фактора як до рівноправного об’єкта дослідження шляхом запровадження парадигми «мовна особистість» (Ю. М. Караулов), цей термін частіше використовується для позначення родової властивості гомо сапієнс загалом і досить ефективно розвивається в лінгводидактиці.
Інші роботи з даної категорії: