0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особистісно-орієнтовані технології як засіб поглибленого вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво» (ID:451089)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 37
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ 1.1. Поняття особистісно-орієнтованих технологій навчання і виховання 1.2. Особливості використання особистісно-орієнтованих технологій навчання Висновки до розділу РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА СКЛАДОВИХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» 2.1. Інтеграція різних видів мистецтва при вивченні інтегрованого курсу «Мистецтво» 2.2. Поєднання різних видів художньої діяльності у процесі вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво» Висновки до розділу РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕНОГО ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «МИСТЕЦТВО» 3.1. Методика використання особистісно-орієнтованих технологій навчання при викладанні інтегрованого курсу «Мистецтво» 3.2. Шляхи поглибленого вивчення інтегрованого курсу «Мистецтво» в ЗОШ засобами особистісно-орієнтованих технологій навчання Висновки до розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Інтенсивний розвиток українського суспільства на гуманістичних та демократичних засадах передбачає реформування освітньої сфери та вимагає від учнів творчого самовираження, здатності до саморозвитку та самовиховання для забезпечення високого рівня освіти, особистого та духовного розвитку. У контексті цих вимог розвиток творчих здібностей учнів стає особливо важливим у зв’язку зі специфікою художньо-педагогічної діяльності. Використання використання особистісно-орієнтованих художньо-педагогічних технологій є одним із пріоритетних напрямів забезпечення якісного змісту художньо-естетичного виховання.
Інші роботи з даної категорії: