Зміст
Зміст:
1. Моральне виховання дітей дошкільного віку
2. зразок на заняттях з декоративного малювання, його місце та методика використання в усіх вікових групах
3. Скласти зразок розповіді за дидактичною картинкою з дітьми старшої групи (на вибір)
4. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні
5. Заняття – як одна із форм роботи з фізичного виховання. Типи фізкультурних занять. Завдання і зміст кожної частини фізкультурного заняття. Особливості змісту і методика проведення фізкультурних занять на повітрі в різні пори року.
6. Скласти план екскурсії в парк навесні для дітей старшої шкільної групи. Провести фрагмент екскурсії
7. Виховання дисциплінованості та культури поведінки у дітей дошкільного віку, своєрідність їх прояву у дошкільників. Умови виховання дисциплінованості та культури поведінки. Методика виховання дисциплінованості та культури поведінки у дітей різного дошкільного віку
8. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з геометричними фігурами
9. Розробити систему вправ для розвитку артикуляційного апарату дітей молодшої групи
10. Значення дошкільного віку у формуванні характеру. Формування у дітей дошкільного віку вольових рис та моральних якостей особистості.
11. форми роботи з фізичного виховання в повсякденному житті. Їх значення. Місце в режимі дня, методика проведення індивідуальних занять фізичними вправами з дітьми дошкільного віку
12. Показати прийоми вирізування у кожній віковій групі
13. Необхідність трудового виховання дітей дошкільного віку. Завдання трудового виховання в дошкільному навчальному закладі. Види та зміст дитячої праці. Народна педагогіка про трудове виховання дітей дошкільного віку
14. Гра як метод пізнання природи. Місце різних ігор (будівельно-конструктивних, дидактичних) у роботі з дошкільниками
15. Художні твори, малі фольклорні форми для дошкільників про час
16. Прогулянка, її значення як засобу всебічного розвитку дошкільника. Умови проведення прогулянки. Зміст діяльності дітей дошкільного віку на прогулянці. Види прогулянок (звичайні, цільові, із сюрпризом)
17. Показ способів зображення на заняттях із зображувальної діяльності, його види і місце в різних вікових групах
18. Спланувати бесіду за змістом та словникову роботу до читання оповідання В.О. Сухомлинського «Як бджілка знаходить квітку конвалії»
19. Значення розумового виховання в дошкільному віці. Народна педагогіка про розумове виховання дітей дошкільного віку. Сучасні дослідження про можливості розумового виховання дошкільників. Завдання розумового виховання. Засоби розумового виховання дітей дошкільного віку
20. Ранкова гімнастика, її значення. Побудова ранкової гімнастики. Добір вправ на ранкову гімнастику. Методика проведення ранкової гімнастики в усіх вікових групах
21. Показати способи ознайомлення дітей з різними видами роботи з догляду за кімнатними рослинами у середній групі
22. Навчання в дошкільному навчальному закладі. Суть процесу навчання, його своєрідність в дошкільному дитинстві. Дидактичні принципи. Зміст Базового компонента дошкільної освіти в Україні
23. Сучасні підходи до логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку
24. Скласти план екскурсій в бібліотеку здітьми старшого дошкільного віку
25. Заняття як форма організації навчання дітей дошкільного віку. Місце занять в режимі дня. Гігієнічні, дидактичні вимоги до організації занять з дошкіольниками. Види занять, Особливості організації і методики проведення занять в різних вікових групах.
26. Праця в природі як засіб виховання екологічно доцільної поведінки дітей дошкільного віку.
27. Провести українську народну гру для дітей старшого дошкільного віку (біг)
28. Необхідність морального виховання дітей з раннього віку. Завдання та основні напрямки морального виховання дітей дошкільного віку
29. Поняття граматично правильної мови. Дидактичні ігри та вправи на формування граматичної правильної мови, їх мета та зміст
30. навечти приклади логіко-математичних ігор. Провести одну з них дл дітей старшого дошкільного віку
31. Своєрідність та педагогічна цінність дидактичних ігор. Види дидактичних ігор, їх зміст. Місце дидактичних ігор у навчанні та самостійній діяльності дошкільників. Підбір дидактичних ігор, керівництво ними у різних вікових групах.Народна педагогіка про дидактичну гру.
32. Ознайомлення дітей дошкільного віку з природою космосу. Базовий компонент дошкільної освіти про пізнання дитиною природи космосу в старшій грурі
33. Продемонструвати прийоми ознайомлення з цифрою
34.Історія виникнення та створення іграшки. Українська народна іграшка та педагогічна цінність. Концепція дошкільного виховання в Україні про роль народної іграшки в національному вихованні. Види іграшок. Підбір іграшок для дітей різного дошкільного віку. Методика внесення нової іграшки
35. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні про зміст елементарних математичних уявлень для дітей дошкільного віку
36. Скласти план заняття з переказування оповідання А.М. М ястківського «Наш рід» (старший дошкільний вік)
37. Роль сім ї у вихованні дітей. Закон України «Про дошкільну освіту» щодо пріоритетності родинного виховання. Умови правильного виховання в сімї. Народна педагогіка про провідні напрямки рожинного виховання
38. Методика читання художніх творів на заняттях. Структура заняття та прийоми роботи на різних вікових етапах.
39. Продемонструвати використання нетрадиційних форм роботи в ознайомленні дітей дошкільного віку з багатоманітністю тваринного світу
40. Форми та зміст співпраці дошкільного навчального закладу та сім ї
41. Ознайомлення дітей з багатоманітністю тваринного світу. Формування системи знань про тварин у дітей дошкільного віку
42. Навести приклади арифметичних задач різних типів з логічним навантаженням для дітей старшого дошкільного віку
43. Необхідність наступності у роботі дошкільного навчального закладу та школи. Показники готовності дитини до навчання у школі. Знайомство старших дошкільників зі школою, виховання інтересу до навчання у школі. Форми звязку дошкільного навчального закладу та школи
44. Навчання з питань пожежної безпеки у закладах освіти
45. Скласти анотацію на дитячу книжку
46. Характеристика основних форм дитячої праці: спільна праця з дорослими, доручення, чергування, колективна праця. Методика організації та керівництво працею дітей дошкільного віку
47. Зміст та медика проведення занять з декоратвиного ліплення в старшій групі
48. Спланувати і провести спостереження в природі навесні (обєкт) з дітьми середнього дошкільного віку
49. значення естетичного виховання для дітей дошкільного віку. Завдання естетичного виховання дошкільників. Основні засоби естетичного виховання дітей дошкільного віку. Народна педагогіка про естетичне виховання дітей
50. Фізкультурні розваги та свята. Значення, види і зміст розваг, методика їх проведення з дітьми в ріхзних вікових групах. Значення фізкультурнихз свят. Особливості змісту і побудови, методика проведення з дітьми дошкільного віку
51. Скласти анкету для батьків на тему: «Місце книги в сімї»
52. характеристика гри як основного виду діяльності дошкільників. Нра як азсіб виховання. Види ігор. Народні ігри, їх педагогічна цінність для дітей дошкільного віку. Концепція дошкільного виховання в Україні про використання народних ігор в національному вихованні
53. Формування уявлень про час у дошкільників. Зміст уявлень про час і уявлень про себе в часі у Базововому компоненті дошкільної освіти
54. Скласти і продемонструвати план проведення індивідуального фізкультурного заняття для дітей з плоскостопістю (старша група)
55. Своєрідність та значення сюжетно-рольвоих ігор у вихованні дітей дошкільного віку. Особливості сюжетно-рольових ігор дітей різного дошкільного віку, методика керівництва ними. Характеристика змістової лінії «Світ гри у Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні»
56. Переказ літературиних творів. Вимоги до підбору. Особливості навчання дітей переказу в різних вікових групах. Прийоми навчання.
57. Скласти план заняття з малювання з натури
58. Своєрідність та виховна цінність будівельних ігор та ігор-драматизацій для дітей дошкільного віку. Умови розвитку будівельних ігор, ігор-дрматизацій. Методика керівництва будівельними іграми та іграми-драматизаціями з дітьми різного дошкільного віку
59. Удосконалення технічних умінь на заняттях з аплікації в різних вікових групах
60. Навести приклади різних видів дидактичних ігор на ознайомлення з природою. Провести одну із них для дітей старшого дошкільного віку
61. Особливості періоду раннього дитинства, його значення. Провідна роль сімї у вихованні дітей раннього віку. Основні педагогічні вимоги до виховання дитини раннього віку в сімї та дошкільному навчальному закладі. Ведучі лінії розвитку дитини першого року життя і завдання виховання
62. дидактичні картини та їх роль в ознайомленні з явищами навколишнього життя та словниковій роботі. Методика роботи з картиною
63. Показати і пояснити прийоми малювання предметів округлої форми
64. Особливості розвитку дітей другого, третього року життя та завдання виховання. Режим дня. Завдання та правила проведення режимних процесів. Організація та дидактичні вимоги до проведення занять з дітьми раннього віку.
65. Використання методу есперементів у формуванні світосприйняття природного довкілля дітьми дошкільного віку
66. Скласти комплекс ранкової гімнастики без предметів для дітей молодшої групи, продемонструвати комплекс загально розвивальних вправ
67. Значення, завдання та умови фізичного виховання дітей дошкільного віку. Сучасні дослідження про можливості фізичного розвитку дітей. Характеристика змістової лінії «Фізичне я» у Базовому компоненті дошкільної освіти
68. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з цифрами
69. Провести серію есперементів на заняттях з формування уявлень про властивості, якості, стани повітря, води, магніта для дітей середнього дошкільного віку
70. Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку. Поняття про культурно-гігієжнічні навички, їх значення в житті дитини. Умови успішного формування культурно-гігієнічнихнавичок. Особливості методики формування культурно-гігієнічних навичок у дітей різного дошкільного віку
71. Особливості формування правильної звуковимови на різних вікових етапах дошкільного дитинства. Етапи формування правильної звуковимови. Методика роботи
72. Навести приклади розвивальних ігор на закріплення уявлень дітей про форму. Провести одну з них для дітей молодшої шкільної групи
73. Поняття режиму, його значення у вихованні дошкільників. Методика проведення режимних процесів з дітьми дошкільного віку
74. Екскурсія як форма організації дітей по ознайомленню з явищами природи довкілля
75. Розглянути зразок з декоративного малювання в старшій групі і показати елементи
76. Особливості професії вихователя дітей докільного віку. Права і обов’язки вихователя. Система підготовки вихователів дошкільних закладів. Концепція дошкільного виховання в Україні щодо підготовки педагогічних кадрів в галузі національного дошкільного виховання
77. Бесіда як основний метод розвитку діалогічного мовлення. Види бесід, їх тематика. Методика проведенні бісід.
78. Навести приклади головоломок 3-го рівня складності для розвитку логічного мислення у дошкільників
79. Предмет педагогіка як науки. Становлення і розвиток педагогіки як науки. Розвиток педагоігчноїдумки в Україні. Галузі педагогічних знань
80. Спостереження – основа формування реалістичних уявлень про багатоманітність рослинного, тваринного світу. Явищ природи
81. Провести фрагмент заняття з ознайомлення дітей старшої групи з українською народною іграшкою
82. Поняття, розвиток, фактори, що впливають на формування особистості. Різнобічний і гармонійний розвиток особистості як мета виховання дітей дошкільного віку
83. Ознайомлення дітей дошкільного віку з українським народним мистецтвом. Види, зміст роботи, методика ознайомлення у всіх вікових групах
84. Придумати тему та скласти зразок творчої розповіді для дітей старшого дошкільного віку
85. характеристика базових якостей особистості у Базовій програмі розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
86. Рухливі ігри, їх значення. Класифікація рухливих ігор. Методика проведення рухливих ігор в різних віковх групах. Українські народні ігри
87. Спланувати і провести фрагмент заняття «Уявна подорож у Космос»
88. Сутність поняття «патріотизм». Своєрідність прояву патріотизму у дошкільному садку. Характеристика напрямків патріотичного виховання дітей дошкільного віку
89. Методика ознайомлення дітей дошкільного віку з утворенняи числа. Кількісна і порядкова лічба. Лічба з участю різних аналізаторів
90. Скласти план проведення фізкультурної розваги, пробудованої на іграх-естафетах. Провести одну гру-естафету та біг або стрибки
91. Дошкільний навчальний заклад, його організація та керівництво ним. Положення про дошкільний навчальний заклад України. Закон України «Про дошкільну освіту» щодо типів дошкільних навчальних закладів. Педагогічний колектив дошкільного навчального закладу, його склад. Шляхи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів
92. Система засобів та заходів безпечної експлуатації електрообладнання
93. продемонструвати прийоми ознайомлення дітей з цифрою (група на виріб)
94. Завідувач – організатор та керівник дошкільного навчального закладу. Вимоги до завідуючого. Зміст роботи завідуючого дошкільним навчальним закладом
95. Система державних органів по управлінню та нагляду за безпекою життєдіяльності населення
96. Скласти план екскурсії до магазину з дітьми старшого дошкільного віку