Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. Головною метою дошкільної освіти на сучасному етапі розвитку суспільства є створення сприятливих умов для особистісного ставлення і творчої самореалізації кожної дитини формування її життєвої компетентності. Розвитку її ціннісного ставлення до світу Природи, Культури, Людей, самої Себе.
Щоб дитина виросла чуйною, милосердною, відвертою, могла здійснювати добрі вчинки і співпереживати, радіти від щирого серця, ми, дорослі оточуємо її любов’ю та красою. Невичерпним джерелом такої краси віддавна є мистецтво живопис, театр, музика. Завдання педагога – допомогти дитині пізнати спадщину рідної культури і зробити її своїм духовним надбанням.
Музичне виховання є організованою складовою всього навчально – виховного процесу в дитячому садку. Воно відграє важливу роль у гармонійному розвитку дитини. Залучення дитини до музики важливо розпочинати в ранньому віці й вводити її у світ музичної культури поступово. Музична практика дитини виявляється через сприйняття музики, її виконання та музично – освітню діяльність. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають певні знання, виробляють уміння й навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів. У дітей з’являються любов до музики, формуються музичні здібності, оцінювання ставлення до музичних творів.
У нормативних документах, що стосуються цього питання, зокрема у листі Міністерства освіти та науки України зазначається, що у сучасній дошкільній практиці музичне мистецтво постає ефективним засобом розвитку особистості дитини.
Виховання дітей засобами музичного мистецтва досліджували у своєму творчому доробку класики музичної педагогіки О.Апракісіна, А. Артоболевська , Б. Асаф`єв, Л.Баренбойм , Н. Ветлугіна, Д. Кабалевський, К.Стеценко, Б, Яворський та інші.
Проте, види та методика проведення музичних занять ще не недостатньо досконала. Саме тому ми обрали тему курсової роботи: «Види музичних занять в ЗДО».
Метою роботи є дослідження видів музичних сучасних занять в ЗДО.
Відповідно до мети нами визначено наступні завдання:
1) Визначити види музичних занять;
2) Охарактеризувати види сучасних музичних занять;
3) Обрати методи дослідження;
4) Дослідити вплив сучасних музичних занять в ЗДО;
5) Визначити методику впровадження даних проблеми.
Об’єктом роботи є процес музичного виховання в ЗДО.
Предметом роботи є особливості видів музичних сучасних занять в ЗДО.
Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. Загальний обсяг роботи становить 27 сторінок.
РОЗДІЛ 1.
ПОНЯТТЯ І СУТНІСТЬ МУЗИЧНИХ ЗАНЯТЬ
1.1. Види музичних занять
Музичні заняття – основна форма музичного виховання і навчання в закладі дошкільної освіти. В процесі занять дошкільники набувають знань, умінь і навичок із слухання музики, співів, музично-ритмічних рухів, навчаються грі на дитячих музичних інструментах. Завдяки чітко організованому, цілеспрямованому навчанню знання дітей, засвоєні ними у повсякденному житті, систематизуються, поглиблюються, розширюється загальний та музичний кругозір, формується музичний смак, а також пізнавальні здібності, які є основою успішного навчання в Новій українській школі.