0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інноваційних технологій під час вивчення нумерації чисел концентру «Тисяча» (ID:465157)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 35
Рік виконання: 2020
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ 1.1. Загальна характеристика інноваційних технологій в початковому курсі навчання, зокрема математики 1.2. Особливості використання інноваційних технологій на уроках математики в початковій школі 1.3. Роль вивчення нумераційного матеріалу в початковому курсі математики РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ 2.1. Особливості використання інноваційних технологій під час вивчення усної нумерації 2.2. Особливості використання інноваційних технологій під час вивчення письмової нумерації ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Курсова робота на тему: «Використання інноваційних технологій під час вивчення нумерації чисел концентру «Тисяча»   ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ……………………………………………………………………………….5 1.1. Загальна характеристика інноваційних технологій в початковому курсі навчання, зокрема математики……………………………………………………...5 1.2. Особливості використання інноваційних технологій на уроках математики в початковій школі……………………………………………………10 1.3. Роль вивчення нумераційного матеріалу в початковому курсі математики………………………………………………………………………….18 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ НУМЕРАЦІЇ ЧИСЕЛ……………………………………………………………………………...23 2.1. Особливості використання інноваційних технологій під час вивчення усної нумерації……………………………………………………………………...23 2.2. Особливості використання інноваційних технологій під час вивчення письмової нумерації………………………………………………………………..28 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………...33   ВСТУП Актуальність дослідження. Традиційно прогрес будь-якого суспільства залежить від кількості розумних і освічених людей. Інтелектуальний потенціал країни і народу, накопичений за багато століть, розглядається як «інструмент» прогресу суспільства, розвитку його культури. Відтак особлива увага педагогів приділяється проблемі вдосконаленню навчального процесу в початковій школі. Очевидна соціальна значущість математичної освіти молодших школярів. Вивчення математики у початковій школі формує культуру мислення школяра, сприяє розвитку когнітивних властивостей особистості, якостей мислення (точність і докладність аргументації, здатність до доказовості, вміння виокремлювати істотне й другорядне тощо). Вивчення математики формує такі особистісні якості учня як прагнення до істини, наполегливість, здатність зосередитися, критичність мислення та ін. У процесі навчання математики розвивається не тільки інтелект, але й характер, моральні та естетичні якості особистості, пам’ять, мова, уява, емоції тощо.
Інші роботи з даної категорії: