0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання мультимедійних засобів навчання на уроках англійської мови у 6 класі закладу загальної середньої освіти (ID:465165)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Педагогіка
Сторінок: 47
Рік виконання: 2019
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1. Роль мультимедійних засобів на уроках англійської мови 2. Врахування психофізіологічних особливостей дітей 2.1. Психофізіологічні особливості дітей 2.2. Аналіз типів діяльності 2.3. Підвищення мотивації до вивчення англійської мови у процесі використання мультимедійних засобів 3. Особливості використання мультимедійних засобів 4. З досвіду використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови у 6 класі закладу загальної середньої освіти під час вивчення теми «Sports and Games» за підручником О. Д. Карпюк ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 6 КЛАСІ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ   ЗМІСТ ВСТУП 1. Роль мультимедійних засобів на уроках англійської мови 2. Врахування психофізіологічних особливостей дітей 2.1. Психофізіологічні особливості дітей 2.2. Аналіз типів діяльності 2.3. Підвищення мотивації до вивчення англійської мови у процесі використання мультимедійних засобів 3. Особливості використання мультимедійних засобів 4. З досвіду використання мультимедійних засобів на уроках англійської мови у 6 класі закладу загальної середньої освіти під час вивчення теми «Sports and Games» за підручником О. Д. Карпюк ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ   ВСТУП Якщо кинути ретроспективний погляд на історію розвитку цивілізації, то неважко встановити, що люди завжди вдавалися до використання допоміжних засобів для досягнення більшої результативності у навчанні підростаючого покоління. А перші випадки більш-менш широкого використання технічних засобів у навчанні іноземним мовам з'являються в першому і другому десятиліттях XX століття, коли з'явилася “диво століття” - грамофонна платівка. Новий засіб, за допомогою якого демонструвалося “законсервоване звучання”, привабило не тільки вчителів-ентузіастів, але і ряд фахівців-філологів і педагогів. В останні роки питання про застосування нових інформаційних технологій у середній школі піднімається все частіше. Це відбувається насамперед через те, що вони дозволяють не тільки покращити існуючі методики, а й сприяють появі нових форм і методів викладання, принципово нового підходу до процесу навчання. Крім того, змістовна основа масової комп'ютеризації в освіті, безумовно, пов'язана з тим, що сучасний комп'ютер являє собою ефективний засіб оптимізації умов розумової праці взагалі, у будь-якому його прояві. Так, Р. Вільямс і К. Маклі у своїй статті “Комп'ютери в школі” пишуть: “Є одна особливість комп'ютера, що розкривається при використанні його як пристрою для навчання інших і як помічника в придбанні знань - це його бездушність. Машина може “дружелюбно” спілкуватися з користувачем і в якісь моменти “підтримувати” його, однак вона ніколи не виявить ознак дратівливості і не дасть відчути, що їй стало нудно. У цьому контексті застосування комп'ютерів є, можливо, найбільш корисним при індивідуалізації викладання” [4]. На сучасному етапі розробкою і впровадженням у навчальний процес нових інформаційних технологій вже активно займаються такі дослідники як Е. С. Полат, Е. И. Дмитрєєва, С. У. Новиков, Т. А. Полілова, Л. А. Цвєткова тощо. Так, О. І. Руденко-Моргун у своїй статті “Комп'ютерні технології як нова форма навчання” пише: “Ми живемо в столітті інформаційної, комп'ютерної революції, що почалася в середині 80-х років і дотепер продовжує нарощувати темпи. От її основні віхи: поява персонального комп'ютера, винахід технології мультимедіа, впровадження в наше життя глобальної інформаційної комп'ютерної мережі Інтернет. Усі ці нововведення легко і непомітно ввійшли в життя: вони широко використовуються майже у всіх професійних сферах і в побуті” [12]. Актуальність теми дослідження зумовлена стрімким інформаційним і технологічним прогресом. На сьогоднішній день все більше і більше з'являється різних методик і технологій навчання і виховання за допомогою СІТ. Крім того, питання застосування ІТ в умовах звичайної школи ще потребує розробки. Об'єкт дослідження: урок англійської мови з застосуванням інформаційних технологій. Предмет дослідження: місце мультимедійних технологій у навчанні англійської мови. Мета дослідження: проаналізувати використання інформаційних технологій в навчанні англійської мови. Завдання дослідження: 1. Розглянути сутність сучасних інформаційних технологій. 2. Теоретично обґрунтувати ефективність використання сучасних інформаційних технологій при вивченні англійської мови. 3. Дослідити вплив інформаційних технологій на мотивацію навчання.   1. Роль мультимедійних засобів на уроках англійської мови Останнім часом методика викладання іноземних мов зазнала певних змін у організації процесу та методів навчання, його структурі та змісті. На сьогоднішній день найпоширенішим та дієвим методом викладання та навчання іноземних мов, безперечно, є комунікативно-орієнтований, який покликаний максимально наблизити учнів до реальних умов іншомовного середовища. А активне застосування комп'ютерних технологій є одним із засобів реалізації цього методу. Саме тому перед спеціалістами в галузі комп'ютерних технологій, лінгвістами, методистами та викладачами іноземних мов виникла необхідність вдосконалення методики викладання, застосовуючи сучасні інформаційні технології [13]. Таким чином, комп'ютер бере на себе левову частину рутинної роботи викладача, вивільняючи йому час для творчої діяльності, що на сучасному рівні розвитку техніки не може бути віддана комп'ютеру.
Інші роботи з даної категорії: